Aviseringar
Rensa alla

Fråga mig saker


Ämnesstartare

Är du rädd för mig? Förvånad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hej!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vad tycker du om mig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vill ha dig här


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ditt allra första minne?


   
SvaraCitera
Draug

nä........


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

manul:

:'( :'( :'( </3 </3 </3

skojade, gillar te också men jag är på kaffehumör. Hjärta

mrman:
Är du rädd för mig? Förvånad

Nej

Rävpojken:
hej!

Hej

amsi:
vad tycker du om mig?

Jag tycker om dig, du är rolig och cool. Blir glad av att tänka på dig.

amsi:
vill ha dig här

Kommer gärna

patrick bateman:
Ditt allra första minne?

Ööh.. typ att jag står nedanför en skidbacke och någon säger "Titta på pappa! Han åker bräda" Ja, så ser jag pappa som åker snowboard i någon backe.

Draug:
nä........

Fåret Shaun


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös: Ööh.. typ att jag står nedanför en skidbacke och någon säger "Titta på pappa! Han åker bräda" Ja, så ser jag pappa som åker snowboard i någon backe.

Coolt. Jag hoppas du förstod frågan. Jag antar det, tänkte alltså på tidiga minnen för vi minns ju inte hur långt tillbaka som helst. Därför jag undrade vad du hade som var ett tydligt och tidigt minne. Läskigt förresten att ett av mina också har med skidor att göra...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Coolt. Jag hoppas du förstod frågan. Jag antar det, tänkte alltså på tidiga minnen för vi minns ju inte hur långt tillbaka som helst. Därför jag undrade vad du hade som var ett tydligt och tidigt minne. Läskigt förresten att ett av mina också har med skidor att göra...

Ah jag var typ 3 år då tror jag! Coolt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös: Ah jag var typ 3 år då tror jag! Coolt.

Ja typ då brukar minnen börja, 3-4. Vad jag hört från folk och mig själv 🙂 Lite coolt ja, Har ett ifrån fjällen och ett ifrån Saudiarabien som mina första 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Ja typ då brukar minnen börja, 3-4. Vad jag hört från folk och mig själv 🙂 Lite coolt ja, Har ett ifrån fjällen och ett ifrån Saudiarabien som mina första 🙂

Oj, var du i Saudiarbien tidigt i livet? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös: Oj, var du i Saudiarbien tidigt i livet?

Jepp. Farsan jobbade på byggplaster runt om i världen så vi reste med honom. Mina äldre syskon fick dock vara i mer och ännu coolare länder, jag kom till senare och fick bara vara i vissa. Minns att det gick att bada i Saudiarabien och att jag fick en leksak av farsan där 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

Jepp. Farsan jobbade på byggplaster runt om i världen så vi reste med honom. Mina äldre syskon fick dock vara i mer och ännu coolare länder, jag kom till senare och fick bara vara i vissa. Minns att det gick att bada i Saudiarabien och att jag fick en leksak av farsan där 🙂

Åh vad kul att resa runt och få se många platser så tidigt. Känner du att du vill resa mycket nu också?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kom på ett till minne. Satt i baksätet av pappas bil och spelade på min tamagotchi.. :'/ <3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hjärtlös:

Åh vad kul att resa runt och få se många platser så tidigt. Känner du att du vill resa mycket nu också?

Ja det var skojigt, vi var i Malaysia också och där har jag massa roliga minnen ifrån 🙂 Ja verklige, älskar att resa. Har massa drömmar om att bestiga Kilimanjaro, promenera upp till Macho Picchu, packbacka, tågluffa och typ åka överallt. Fast allt är ju så dyrt 🙁

Hjärtlös: Kom på ett till minne. Satt i baksätet av pappas bil och spelade på min tamagotchi.. :'/ <3

Hahaha Gud vad coolt! Vilka grejer det fanns förr. 


   
SvaraCitera