Aviseringar
Rensa alla

Fråga om en tjej


Ämnesstartare

Måste fråga, jag o en tjej i skolan blev kompisar sen gjorde vi saker tillsammans osv. Jag blev kär i henne såklart då, vi lunchen i skolan så satte hon sig brevid mig, o vi snacka lite osv så sitter polarna precis brevid mig. Då säger hon med rolig ironisk röst'' men man har väll inte armbågarna på bordet och börjar smeka mina armar och händer, då får jag panik och ignorerar henne och titta åt polarnas håll o glömmer bort henne helt o hållet då! jag har ångrat detta hela mitt liv men jag blev så jävla nervös!! hon gick allafall från bordet sen efter det så pratade vi inte lika mycke längre. nån som vet om hon va intreserrad av mig? eller va det kompis sätt hon smekte mina armrar och tittade på mig?


   
Citera

Ta kontakt med henne igen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hon ville ta dig där och då, men du sumpade det! [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hon kanske trodde att du inte ville ha med henne att göra.. prata med henne igen och så..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BillyBob:

Hon ville ta dig där och då, men du sumpade det!

[smile]


   
SvaraCitera

saprize:

? eller va det kompis sätt hon smekte mina armrar och tittade på mig?

Det vet väl inte vi[n]

Men ta kontakt med henne igen och förklara dig om hon är anorlunda:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så kommer det problemet, hon har flyttat och blockat mig på msn :S jag va rätt så irriterande förut för jag va så kär i henne att jag spamma henne varje gång hon logga in =( ångrar som fan att jag inte kunde prata normalt me henne på msn. Och jag fick aldrig tag på hennes nummer.

Jag har önskat ända sen den där dagen att jag skulle kunna spola tillbaka det !!!!!!! [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det verkar kört för dig 🙁


   
SvaraCitera

[cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ibland brukade hon bara sitta o le o stirra på mig. glömer aldrig hennes leende sötatse nånsin [cry]


   
SvaraCitera

Slutade ni vara vänner efter den händelsen? [shake]


   
SvaraCitera

Det här låter töntigt men kan du inte skriva en lapp till henne då och förklara? Det kanske inte känns så pinsamt då och du kan våga göra det? Jag kan t.ex. skriva hur mycket som helst till folk men jag pratar inte alls mycket när vi träffas.


   
SvaraCitera

saprize:

?

Någon av tjejerna på skolan som hon brukade hänga med har väl hennes nummer? Eller eniro.se..


   
SvaraCitera

haha, fail.

Crypto:

Eller eniro.se..

Stalker.


   
SvaraCitera

passaro:

Stalker.

inget fel med det [blush]


   
SvaraCitera