Aviseringar
Rensa alla

Fråga Penja


isola:

jäla mupp orkar väl inte läsa sådant heller

du är en mupp. du är hon där miss piggy.


   
SvaraCitera

isola: jäla mupp

isola:

jäla mupp orkar väl inte läsa sådant heller

isola:

jäla mupp orkar väl inte läsa sådant heller

isola:

jäla mupp orkar väl inte läsa sådant heller

isola:

jäla mupp orkar väl inte läsa sådant heller

isola:

jäla mupp orkar väl inte läsa sådant heller

isola:

jäla mupp orkar väl inte läsa sådant heller

va har hätnQ!!!!


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

ceka92:
högklackat eller tygskor/dojor?

brukar ej ha tygskor, fast tar nån gång ibland på mig converse men har egentligen tröttnat på det. brukar ha kängor eller boots (eller vad tusan man ska kalla det). ibland med lite klack. på fest har jag klack ibland, men ganska sällan. himla svårt att svara på det där egentligen. jag råkar vara en sån där med mycket skor.. 

tevepro:
hur mycket % hipster skulle du säga att du är?

2.

isola:
kööör

ja jag kör ibland


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

hehe


   
SvaraCitera

är du med i ssu


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

amsi:
är du med i ssu

ja det är jag, men är ej aktiv. ska jag vara ärlig tycker jag det känns lite småtöntigt det där, men det kanske bara är här. men deras politik är bra, så jag bidrar med att vara medlem. jag snackar hellre politik med folk på fritiden istället med vem som helst. 


   
SvaraCitera

penja:

brukar ej ha tygskor, fast tar nån gång ibland på mig converse men har egentligen tröttnat på det. brukar ha kängor eller boots (eller vad tusan man ska kalla det). ibland med lite klack. på fest har jag klack ibland, men ganska sällan. himla svårt att svara på det där egentligen. jag råkar vara en sån där med mycket skor.. 

Haha, jag är nog tvärtom på kvantiteten men annars är vi lika där, gillar kängor och klack mest, men använder även någon nätt tygsko och någon chic sommarsko.


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

ceka92:

Haha, jag är nog tvärtom på kvantiteten men annars är vi lika där, gillar kängor och klack mest, men använder även någon nätt tygsko och någon chic sommarsko.

lite svårt nu när det blev sommar helst plötsligt. hade på mig converse en dag. kändes ej bra. får börja gå barfota


   
SvaraCitera

penja:

lite svårt nu när det blev sommar helst plötsligt. hade på mig converse en dag. kändes ej bra. får börja gå barfota

haha, samma här, gillar att vara barfota.


   
SvaraCitera

penja:

lite svårt nu när det blev sommar helst plötsligt. hade på mig converse en dag. kändes ej bra. får börja gå barfota

haha, samma här, gillar att vara barfota.


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

ceka92:

haha, samma här, gillar att vara barfota.

fast, jag gillar nog inte att vara barfota. inte i gräs i alla fall. på asfalt eller grus går det bra


   
SvaraCitera

penja:

fast, jag gillar nog inte att vara barfota. inte i gräs i alla fall. på asfalt eller grus går det bra

grus? det värsta är väl att bli skuren av stora stenar.


   
SvaraCitera
penja
Ämnesstartare

ceka92:

grus? det värsta är väl att bli skuren av stora stenar.

tar hellre det än läskigt gräs med dolda brännande växter och insekter. haha, nä, men så löd mitt resonemang när jag var barn. nu är jag nog lite modigare


   
SvaraCitera

din favoritinsekt?

hur mycket pengar tror du att du hade kunnat tjänat på tiden vi spenderat chattandes om du hade 120 i timmen?

drömyrke?

vad gör du om fem år?


   
SvaraCitera

penja:

tar hellre det än läskigt gräs med dolda brännande växter och insekter. haha, nä, men så löd mitt resonemang när jag var barn. nu är jag nog lite modigare

tänkte på det tidigare idag på gräsmattan men sen kom jag på att jag är två meter lång och väger drygt 70 kg.


   
SvaraCitera