Aviseringar
Rensa alla

Fråga Shatter


Ämnesstartare

En apas melankoli:

Men tjena Blink

är allt bra hemma med resterande släkt? är dina föräldrar på min mammas sida eller pappas?


   
SvaraCitera

shatter: är allt bra hemma med resterande släkt? är dina föräldrar på min mammas sida eller pappas?

Börje har börjat supa igen o Lillemor har hamnat på pysket, men annars är det toppen va!! Det e på din pappas sida ju 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En apas melankoli:

Börje har börjat supa igen o Lillemor har hamnat på pysket, men annars är det toppen va!! Det e på din pappas sida ju 

usch ja 🙁 visste att rehab inte skulle hjälpa! jamen det var ju skönt att höra, förhoppningsvis göre lite skillnad den här gången <3 
mm, men det har koll på 😉 glömde bara av mig lite.... 
Här hemma är alltid frid och fröjd iaf! syrrorna skriker, mamma är deprimerad och pappsen försöker hålla ihop alla trådar 😛


   
SvaraCitera

shatter: usch ja 🙁 visste att rehab inte skulle hjälpa! jamen det var ju skönt att höra, förhoppningsvis göre lite skillnad den här gången <3 
mm, men det har koll på 😉 glömde bara av mig lite.... 
Här hemma är alltid frid och fröjd iaf! syrrorna skriker, mamma är deprimerad och pappsen försöker hålla ihop alla trådar 😛

Apropå syrrorna, funderar dom fortfarande på avlivning eller blir det anhalt även för dom? 


   
SvaraCitera

Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En apas melankoli:

Apropå syrrorna, funderar dom fortfarande på avlivning eller blir det anhalt även för dom? 

lutar mot anhalt, and im just like WHAT THE ACTUAL FUCK?! jag var liksom på anhalt och se vad som hände med mig, tycker avlivning vore bättre, skulle jag ha viljat ha iaf. Gud finns ju osv osv 


   
SvaraCitera

Bästa raggningsrepliken?

Bör jag supa i helgen?

Skall jag klippa mig eller skall jag låta det växa?


   
SvaraCitera

shatter: lutar mot anhalt, and im just like WHAT THE ACTUAL FUCK?! jag var liksom på anhalt och se vad som hände med mig, tycker avlivning vore bättre, skulle jag ha viljat ha iaf. Gud finns ju osv osv

Blir väl jag som får ordna upp allt som vanligt . Blir bara så jävla trött, du vet. Somliga lär sig tamefan aldrig. men det är väl bara att bita ihop o hoppas på det bästa... Hälsa Solbritt förresten! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En apas melankoli:

Blir väl jag som får ordna upp allt som vanligt . Blir bara så jävla trött, du vet. Somliga lär sig tamefan aldrig. men det är väl bara att bita ihop o hoppas på det bästa... Hälsa Solbritt förresten! 

Mm jag vet, så jävla jobbigt 🙁 vi är typ de ändå normala liksom 😮 ja verkar tämligen så, man kmr aldrig ifrån skiten :'( jadå det ska jag göra!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reeeetooo:
Bästa raggningsrepliken?

Bör jag supa i helgen?

Skall jag klippa mig eller skall jag låta det växa?

Finns inga, alla suger och leder i 9 fall av 10 till sexuellt ofredande 
Nä :p 
Har sagt det en gång och säger det igen, tjohej längd på håret ska de va!:)


   
SvaraCitera

Hur många gånger har du färgat håret?

 


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

Kan du skriva 10 argument, varför man ska flytta till Göteborg?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

materialarn:
Hur många gånger har du färgat håret? 

7 gånger tror jag 🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ice:
Kan du skriva 10 argument, varför man ska flytta till Göteborg?

Nä :/ flyttar härifrån i höst av en anledning haha^^


   
SvaraCitera

shatter: Mm jag vet, så jävla jobbigt 🙁 vi är typ de ändå normala liksom 😮 ja verkar tämligen så, man kmr aldrig ifrån skiten :'( jadå det ska jag göra!

Skönt att vi fick prata ut om det här iaf... ha en bra kväll osv! 


   
SvaraCitera