Aviseringar
Rensa alla

Fråga snoret


Ämnesstartare

Ja varsågoda och fråga saker. jag är så jäkla jäkla rastlös och det är lördag och jag vill prata så ah.

Om ni vill vara anonyma kan ni fråga på ask.fm/siripoppan 

men inge snusk tack

PUSS /sonny


   
Citera
Ämnesstartare

gillar du medeltida musik?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

varför har jag inte fått några frågor på min ask.fm sedan imorse? :(((((((((((((((((((((((((((


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gillar du anime?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ooaooetsraoouevuooae:
gillar du medeltida musik?

hmm nja, vet ej vad som menas med det riktigt. gillar väl rytmen och så men är inget jag lyssnar på annars!

isola: varför har jag inte fått några frågor på min ask.fm sedan imorse? :(((((((((((((((((((((((((((

för att folk tydligen inte fattat grejen med ask.fm 🙁 se det såhär: vi är de coola. de är outsiders som inte vet bättre! KAPISHH


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vilket är ditt favorit band? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har du spelat teater?

brukar du tälta?

har du smakat elgörtssaft? 

har du varit mycket på västkusten?

vet du om att ditt hår är jätteblankt?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ooaooetsraoouevuooae:
gillar du anime?

Ja! Har dock ej tittat på länge. men jag har både läst mycket manga och sett mycket anime. Mina favvosar är Fullmetal Alchemist, Naruto och Gintama! Sen gillar jag filmer av Miyazaki, favvon är Spirited Away!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snoret: hmm nja, vet ej vad som menas med det riktigt. gillar väl rytmen och så men är inget jag lyssnar på annars!

aa rytmen är härlig, lyssnar just på en blanding av europeiskt medeltida o traditionellt asiatiskt så skönt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snoret:

Ja! Har dock ej tittat på länge. men jag har både läst mycket manga och sett mycket anime. Mina favvosar är Fullmetal Alchemist, Naruto och Gintama! Sen gillar jag filmer av Miyazaki, favvon är Spirited Away!

härligt! fråga om du vill ha tips, vet massor jättemysiga pinkie vet också många!

Pinkie:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pinkie:
vilket är ditt favorit band? 

Om man ska säga typ "of all times" så blir det Pink Floyd. Eller Queen. Står mellan dem. Annars varierar det, kan lyssna jättejättemycket på ett visst band en period och sen plötsligt sluta. T ex lyssnar jag mycket på The Strokes just nu.

ooaooetsraoouevuooae:
har du spelat teater?

brukar du tälta?

har du smakat elgörtssaft? 

har du varit mycket på västkusten?

vet du om att ditt hår är jätteblankt?

Jag har spelat teater, ja. Dock ej som hobby utan endast i skolan. Tror jag är lite för blyg för att faktiskt spela teater på en scen, det är dock kul. Valde alltid drama som estetisk verksamhet!
Nej, har faktiskt aldrig tältat. Jag har gjort det på stranden en gång när jag var tolv, iofs, men utöver det har jag aldrig gjort det. 
Endast i Göteborg. Jag vet, jag skäms. Jag bör åka runt i Sverige mer och det är nåt jag planerar. Vill t ex till Varberg! Och Halmstad. 
Hahaha va! Tycker du? Vad roligt. Det visste jag inte om, och tycker inte riktigt det heller. Men om det är så, så är det ju jättebra. :$


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

åh du är här igen!!!SkålTumme uppParty


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ooaooetsraoouevuooae: härligt! fråga om du vill ha tips, vet massor jättemysiga pinkie vet också många!

yes yes!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pinkie:

yes yes!

ooaooetsraoouevuooae:

härligt! fråga om du vill ha tips, vet massor jättemysiga pinkie vet också många!

tipsa gärna!! 🙂 och oats du får gärna tipsa om medeltidsmusik mä


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snoret: tipsa gärna!! 🙂

då föreslår jag: Ao No Exorcist/Blue Exorcist, Beelzebub, Shaman King, Magi: The Labyrinth of Magic! (finns fler men dessa räcker ju så länge!)


   
SvaraCitera