Aviseringar
Rensa alla

Fråga Straholic


Ämnesstartare

Hej där! Jag har sett att det är relativt populärt att starta frågetrådaar där man själv är i centrum som frågesvarare. Här kan du ställa frågor till mig som jag kommer svara på utifrån egen synvinkel och förmåga.

Kör på, UM:are!


   
Citera
Ämnesstartare

Vem är du?

Edit: men så ändrade du ditt inlägg!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vem är du (dvs berätta allt viktigt och oviktigt om dig själv) samt varför är du här?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

malber:

Vem är du?

Edit: men så ändrade du ditt inlägg!

Jag heter Christoffer och är 18 år gammal. Är bosatt i Linköping men pluggar spelutveckling uppe i Motala.

Tar bort att man inte får fråga om mitt liv, blir för tråkigt annars. [bigsmile]

nubbie:

Vem är du (dvs berätta allt viktigt och oviktigt om dig själv) samt varför är du här?

Se mitt svar till användaren malber.

Anledningen att jag är här, är för att jag gillar att ha diskussioner med folk. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Straholic:

spelutveckling uppe i Motala

Ljud&Bildskolan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

malber:

Ljud&Bildskolan?

Jajjebox.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har du varit på UM tidigare?

Hur hittade du hit?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

- Razorblade -:

Har du varit på UM tidigare?Hur hittade du hit?

Jag har haft en användare här tidigare för många år sedan, men skrev aldrig en enda kommentar med den. Tog bort den och skapade denna.
Hur jag hittade hit minns jag dessvärre inte, men jag hörde väl om sidan på internet någonstans eller så kan jag tänka mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Straholic:

Jag har haft en användare här tidigare för många år sedan, men skrev aldrig en enda kommentar med den.

Umkay, så du tappade intresset redan innan första inlägget. [wink] Vad fick dig att prova en till gång nu?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

- Razorblade -:

Vad fick dig att prova en till gång nu?

Jag ville ge sidan ett ärligt försök. Skapade denna användare redan i somras men skrev endast ett tjugotal inlägg innan jag glömde bort sidan. Sedan snubblade jag över sidan igen och är nu mer aktiv än någonsin förr. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Innan du ändrade ditt inlägg igen skrev du att du inte vill svara på frågor angående din sexualitet. Varför inte då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Straholic:

Sedan snubblade jag över sidan igen och är nu mer aktiv än någonsin förr.[smile]

Var gärna kvar här [smile], men se upp för dryga människor. Det finns ett antal här. [n]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hajhaj venne vad jag ska fråga.
kan du lägga upp en bild på din tattoo? det blir min fråga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

malber:

Innan du ändrade ditt inlägg igen skrev du att du inte vill svara på frågor angående din sexualitet. Varför inte då?

Ingen aning faktiskt, om jag ska vara helt ärlig.

- Razorblade -:

Var gärna kvar här [smile], men se upp för dryga människor. Det finns ett antal här.

Säg något forum där det inte finns idioter? 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

hajhaj venne vad jag ska fråga.
kan du lägga upp en bild på din tattoo? det blir min fråga.

Någon gång kanske. Men inte just nu, då jag har feber och knappt orkar röra mig en milimeter.


   
SvaraCitera