Aviseringar
Rensa alla

FRÅGA TILL ALLA KILLAR!


Ämnesstartare

En vanlig fråga som ofta cirkulerar i tjejers huvud är vad killar föredrar hos en tjej. Vi tänker oerhört mycket på hur vi ska se ut för att känna oss dugliga. Det jag undrar är vad ni killar föredrar utseende-mässigt hos en tjej?


   
Citera

Det enda killar egentligen bryr sig om hos en tjej utseendemässigt är formen på öronen, men säg inte detta till någon för det skulle va så pinsamt om det kom ut...


   
SvaraCitera

du är helt klart knullbar 🙂


   
SvaraCitera

Personlighet kan både kompensera och rasera det mesta.


   
SvaraCitera

toraany:

En vanlig fråga som ofta cirkulerar i tjejers huvud är vad killar föredrar hos en tjej. Vi tänker oerhört mycket på hur vi ska se ut för att känna oss dugliga. Det jag undrar är vad ni killar föredrar utseende-mässigt hos en tjej?

Hälsa och en bra personlighet. [blush]


   
SvaraCitera

Alla killar tycker likadant så egentligen borde någon skriva ner en lista på hur vi tjejer ska se ut så att vi kan försöka att se exakt likadana ut allihopa


   
SvaraCitera

Vi och vi, tala för dig själv va [no-no] Alla värderar inte sig själva i en knullbarhetsskala + killar är inte en homogen grupp som attraheras av samma saker [no-no]


   
SvaraCitera

Dan_the_ironman:

Personlighet kan både kompensera och rasera det mesta.

och att de är sig själv.


   
SvaraCitera

toraany:

Vi tänker oerhört mycket på hur vi ska se ut för att känna oss dugliga.

Vi killar är verkligen inte kräsna av oss så det där har jag aldrig förstått.


   
SvaraCitera

Personligheten [love]


   
SvaraCitera

Rödhårig med stora bröst


   
SvaraCitera

davvelito:

och att de är sig själv.

Tycker det har blivit tröttsamt i längden. Intressantare om de är varandra.


   
SvaraCitera

toraany:

En vanlig fråga som ofta cirkulerar i tjejers huvud är vad killar föredrar hos en tjej. Vi tänker oerhört mycket på hur vi ska se ut för att känna oss dugliga.

Tala för dig själv.

Zodd:

Vi killar är verkligen inte kräsna av oss så det där har jag aldrig förstått.

Fast sedan kanske det går att analysera vad samhället i stort sänder för signaler. Om allting är väldigt utseendefixerat och objektifierande av kvinnor så är det kanske inte så konstigt om dessa tar efter.

Nintendo:

Vi och vi, tala för dig själv va [no-no]

[love]


   
SvaraCitera

Själv så föredrar jag tjejer som är naturligt vackra med ett gott självförtroende, självkänsla, allmänt glad och positiv med sunda åsikter och värderingar. Med "naturligt vackra" så menar jag att dom ska vara nöjda med så som dom faktiskt ser ut och alltså inte dessa som knappt kan gå ut och hämta tidningen utan att ha spenderat lång tid framför spegeln för att lägga på x antal lager smink (eller för den delen injiceret botox och zilikon i kroppen). Det är enligt mig tecken på bristande självförtroende vilket automatisk gör dem mycket mindre "intressanta" ur min synvinkel.


   
SvaraCitera

toraany:

Vi tänker oerhört mycket på hur vi ska se ut för att känna oss dugliga

äääääh? nu drar du väl ändå alla över en kam? Säg "du" istället för att snacka om saker du inte vet något om.

Bara så du vet slutar man tänka så när man mognat till sig.


   
SvaraCitera