Aviseringar
Rensa alla

Fråga till gay/bi killar


thveo
Ämnesstartare

Hej, jag är en 16 årig transkille och undrar vad andra gay/bi killar tycker om det? Skulle ni kunna tänka er vara tillsammans eller ligga med en transkille? Skulle själv kalla mig väldigt maskulin har har nästan aldrig blivit felkönad, ska även börja på testo snart.


   
Citera
sies
 sies

Alla tycker olika, men generellt tror jag inte homosexuella killar inte skulle vilja dejta en ftm trans. Bisexuella killar skulle nog generellt inte bry sig, kanske till och med tycka om det mera. 


   
SvaraCitera

Som Sies säger så tycker nog inte homosexuella killar om en transsexuell kille/man men bisexuella hade nog tyckt det varit en intressant upplevelse.
Personligen tror jag inte på att vara ihop med en man, men jag vet inte vad jag hade tyckt för en transsexuell man, lite samma men olika. Jag känner ingen som är transsexuell så jag vet inte vad jag ska tycka eller tro. Det enda jag kan göra är att spekulera.

PS: Om det var otydligt så ska jag säga att jag tror att jag är bi men lutar mer åt det heterosexuella hållet då jag jag romantiskt (kärleksmässigt) inte är intresserade av killar förutom den sexuella biten. Jag lär väl få påhugg av någon för detta men det är mitt fucking liv inte ditt, låt mig känna vad jag känner.


   
SvaraCitera

Hej, jag är en 16 årig transkille och undrar vad andra gay/bi killar tycker om det?
Tjena, Jag är själv en 18 årig kille som är ganska tjejig men inte trans. Jag tycker inget speciellt. Va den du vill vara.

Skulle ni kunna tänka er vara tillsammans eller ligga med en transkille?
För mig spelar det ingen roll vilket kön du är, om jag gillar din personlighet så ja varför inte?
(siktar inte direkt mot dig men mera på "transkille")


   
SvaraCitera

Jag gillar tjejer och killar fast jag gillar inte att ligga med tjejerna mäst med killar


   
SvaraCitera

Absolut! inga problem som helst för mig :3 ioförsej har ju jag bara dock haft trans pojkvänner då men ^^' ser inget problem med det, varför vart så vet ja ej .-. killar kanske är ¨enklare¨ än tjejer?


   
SvaraCitera

Det helt ok 


   
SvaraCitera
Mumzel

Om du såg tillräckligt manlig ut samt hade en kuk som faktiskt gick att andvända, så aa?


   
SvaraCitera