Aviseringar
Rensa alla

Fråga till heterosexuella killar och tjejer om våta drömmar


Ämnesstartare

Har en fundering kring hur mycket det förekommer att heterosexuella killar och tjejer har sexuella drömmar om personer av samma kön.

Kort beskrivning av bakgrunden till min undran:
Det är en kille som ger mig signaler om att han är intresserad av mig och jag är en kille. Jag försöker uppfatta och tolka hans signaler rätt och jag vet om att denna killen haft många drömmar om att han legat med killar men varje gång en faktiskt försökt snacka med honom om det så undviker han bara frågan eller skrattar.
Mer att läsa om det finns i min dagbok.

Därför riktar min frågeställning sig främst till heterosexuella killar och tjejer. Även min första frågetråd så är inte riktigt expert på att utforma frågetrådar. Hoppas på många svar iaf! 🙂


   
Citera
Ämnesetiketter

Jag har aldrig drömt om att jag har haft med en kille...


   
SvaraCitera

Homochill: Jag har inte haft våta drömmar med person av samma kön men med motsatt kön (Kille)


   
SvaraCitera

Varför har du med detta svarsalternativ

Homochill: Jag har inte haft våta drömmar med person av samma kön 

när du redan har dessa två:

Homochill: Jag har inte haft våta drömmar med person av samma kön men med motsatt kön

Homochill: Jag har inte haft våta drömmar alls

Det första svaret innefattas ju av de två sista svaren.


   
SvaraCitera

Homochill: Jag har inte haft våta drömmar med person av samma kön (Kille)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

N.W:
Varför har du med detta svarsalternativ
när du redan har dessa två:

Det första svaret innefattas ju av de två sista svaren.

är väldigt trött idag, tänker, skriver, pratar lite klumpigt, men det spelar ingen större roll egentligen, går inte att ändra men visst finns det fog för din kritik


   
SvaraCitera

Homochill: Jag har inte haft våta drömmar med person av samma kön men med motsatt kön (Kille)

inte vad jag minns iaf


   
SvaraCitera

Har inte haft någon sådan typ av dröm överhuvudtaget


   
SvaraCitera

blev jagad av en stalkerbögklon av mig själv i en dröm, känns oroväckande


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gamlefarbror Pastill:
blev jagad av en stalkerbögklon av mig själv i en dröm, känns oroväckande

det var lite oväntat


   
SvaraCitera

hahah


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

utav 29 stycken heterosexuella är det alltså 12 pers, so far, som haft våta drömmar med personer av samma kön på ett eller annat sätt, spännande


   
SvaraCitera

Jag har haft ett antal våta drömmar, men aldrig så att jag ser det som min verklighet. Har pojkvän osv 😉


   
SvaraCitera

Även i mina drömmar tycker jag det skulle va äckligt om jag hade drömt ngt sånt xD


   
SvaraCitera

Råkade få en sådan om en tjej en gång. Bara för att hon ifrågasatte om jag hade lust att ha sex med henne.
Kändes dock väldigt taskigt att lämna mitt manliga one night stand (notera, vi var påväg från festen ner till taxin när hon frågade.) för att ha sex med henne.
Lite pinsamt att jag fick det hos mitt one night stand när jag då vaknade på eftermiddagen lite bakfull och omtumlad efter bra sex på morgonen. Han ifrågasatte varför jag hade stönat i sömnen samtidigt som jag hade sagt tjejens namn. 

Lite pinsamt. Tjejen var dessutom väldigt attraktiv. Stackars kille.


   
SvaraCitera