Aviseringar
Rensa alla

Fråga till Homosexuella/Bi


Vi blir ju kära så klart, men det beror också på hur du är bi eller homo, för de kan vara så att du bara vill ha sex med en person utav samma sex men inte ett förhållade, bara för att du älskar själva sexet i sig, fast då tycker jag inte att man är riktigt homo eller bi, du kan liksom inte riktigt vara kär i nån bara för sexet skull, du måste ju älska allt annat som kommer med paketet.
Själv är jag bi och har haft både flickvänner och pojkvänner, men de beror på hur tjejen är och vad för typ utav period jag är i mitt liv just då. Jobbar jag mycket samtidigt som jag pluggar så vill jag inte ha ett förhållade och då blir de mycket utav båda sexen, men när de är sommar så brukar de alltid bli att jag blir kär utav viljan till sex. Bara kär, så som jag va är jag inte va bi. Kär helt enkelt. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Låter man könet vara en avgörande faktor när det gäller vem man blir kär i är man rätt jävla dum.


   
SvaraCitera

Asså man blire jue kär i personen i sig, inte i könet..


   
SvaraCitera

Jag känner på precis samma sätt för killar som för tjejer som jag faller för. Visserligen blir man ju aldrig kär på exakt samma sätt, men det är ingen skillnad mellan könen för mig. Det enda som är annorlunda är sexet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera