Aviseringar
Rensa alla

Fråga till killar angående förhud och toalettbesök


Ämnesstartare

Jag läste för flera år sen här på UM om en kille som drog tillbaka förhuden när han kissade. Det för att han inte ville ha kisset där under. Igår kom jag och tänka på det här, och undrar nu;

Är det något ni gör?

Det låter ju faktiskt mycket fräschare om det inte ligger en massa kiss där bakom, o andra sidan är det inget jag märk av vid oralsex..


   
Citera
Ämnesetiketter

Det är ju i princip anledningen till varför de flesta gör omskärning.. Hygien osv. Men ah, vet inte 😮


   
SvaraCitera

Gör det isåfall bara för att förhuden inte ska stå i vägen för strålen så att man gör det på golvet. Händer ibland på morgonen när man inte tänker klart [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dightkuz:

Gör det isåfall bara för att förhuden inte ska stå i vägen för strålen så att man gör det på golvet. Händer ibland på morgonen när man inte tänker klart

Så det är ingenting du gör hela tiden? Och inte i syfte att hålla det kissfritt under förhuden?


   
SvaraCitera

Självklart:

Så det är ingenting du gör hela tiden?

Inte varje gång, men så ofta som man tänker på det i syfte att förhindra att strålen går i en felaktig vinkel.
Och nej, aldrig för att hålla det kissfritt eftersom jag anser inte att jag har problem med kiss eller smegma under förhuden [shake] Jag skulle nog gissa att det är killar med en viss förhudstyp som har det problemet.


   
SvaraCitera

Jag gör det för annars vet man inte vilket håll det går åt.
Jag tror att förhud är boven i dramat när det handlar om att "kissa på toalettringen". Dra tillbaka förhuden = man behöver inte fälla upp det andra locket [cool]


   
SvaraCitera

UnclePadda:

Jag gör det för annars vet man inte vilket håll det går åt.


   
SvaraCitera

ja klart


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mhm.. nu klarnar det! [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag gör det och är stolt över det 😉

Har för övrigt noterat att det är väldigt många som inte torkar kuken efter de pissat. Men det gör jag 😉

Någon som vill suga min kuk? 😉


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

UnclePadda:

Dra tillbaka förhuden = man behöver inte fälla upp det andra locket

Det kan bli som en sprinkler ändå, iaf för mig.


   
SvaraCitera

Angående förhud svarar jag att jag har sån.

Angående toalettbesök svarar jag att jag på senare tid funnit dem onödiga då jag sitter på en urholkad stol med en hink under framför datorn.

Hoppas svaren på dina frågor är till belåtenhet. Återkom gärna med fler frågor. Jag svarar på allt mellan himmel och earth (jord).

[wink] *kramar och pissoar*

// Libertad, pojke, 19 år, Stockholm.


   
SvaraCitera

GHurt:

Det kan bli som en sprinkler ändå, iaf för mig.

Då gäller det att pressa hårt utav bara fan, så blir strålen hård och stabil [cool]


   
SvaraCitera

Klart att man gör. Man får ju bättre aim då


   
SvaraCitera

ohYEA_:

de flesta gör omskärning

Fail.


   
SvaraCitera