Aviseringar
Rensa alla

Fråga till killar som gymmar.


nazgul:

Klart dom blir, det är ju alltid värsta Gayorgierna på gymmena nu för tiden...

Senast jag var och tränade så tog jag den i prutte, 2 gånger![y]
Gubbarna är väl för snälla på gymmet [cute]

A_D_R_E_N_A_L_I_N:

?

Kan bero på att många som tränar blir säkrare i sig själv och vågar visa lite framfötter.
Ifall man känner sig snygg, så blir man snygg, så blir man bäst, så får man störst snopp i duschen och man vågar lite mer.
Så jag skulle säga att det är psykiskt. 🙂
Annars så är det bara hormonstinta pöjker med fjun på snoppen som inte ens gjort någonting som du tänker på.
Dvs de som går till gymmet, kör 3-4 sett biceps eller bröst och drar hem.
Kanske lite vanliga sittups för att de aldrig hört talats om fällkniven osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Ja, detta är ju som alla vet ett välkänt faktum.

Var vänlig observera de grova ironiska vibbarna jag sänder ut nu. *sänder*

Fröken duktig. Det är väl en smaksak? Jag tenderar att gilla män med synliga muskler. Därmed inte sagt att det finns heta som är "svaga" också.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zittam:

Senast jag var och tränade så tog jag den i prutte, 2 gånger!

Så förvånad jag blir, Dold text: NOT


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sockerdricka:

Ja dessa killarna är riktigt snygga ju!

För stora :S

Zittam:

Dvs de som går till gymmet, kör 3-4 sett biceps eller bröst och drar hem.

Nänänä, disco är äckligt 😉 Jag gillar stora män 🙂 Manliga starka typ. Svårt att förklara men Han i filmen Crank är extremt het, riktigt manlig 🙂


   
SvaraCitera

z i n:

Kan inte vara många som föredrar otränade killar...

Skulle tro att det finns i princip lika många som föredrar otränade killar som föredrar muskelknuttar. Allra helst vill jag tro att folk inte föredrar på det ytliga planet alls, men så är det ju tyvärr inte.

Zittam:

så får man störst snopp i duschen

Vill ha störst snopp i duschen. [blush]


   
SvaraCitera

sockerdricka:

Detta stämmer inte.

Var faktiskt uppe på boston tea party igår kväll, man blir faktiskt mer kåt när man tränar regelbundet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

A_D_R_E_N_A_L_I_N:

Nänänä, disco är äckligt 😉 Jag gillar stora män 🙂 Manliga starka typ. Svårt att förklara men Han i filmen Crank är extremt het, riktigt manlig 🙂

Okej. Vi har något olika ideal vd det gäller killar. Men du verkar vara inne på samma spår vad det tjäller tjejer!

Såg dina kommentarer i mitt album [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

Jag har ingen åsikt men det känns som att machopojkar som gillar att slicka rumpa dras till gymmet för att man ska vara biffig när man gillar sånt, snarare än att gymmet i sig gör dem sådana. Fast det är bara en tanke jag har.

Slicka rumpa är nice men vet inte om jag är sådär jättematcho direkt. Älskar muskler iaf. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Skulle tro att det finns i princip lika många som föredrar otränade killar som föredrar muskelknuttar.

Okej, jag tror det är många fler som föredrar tränade killar än otränade iaf. [smile]


   
SvaraCitera

z i n:

Slicka rumpa är nice men vet inte om jag är sådär jättematcho direkt. Älskar muskler iaf. [blush]

har aldrig testat att slicka rumpa, men det lockar mig inte. :<


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

internet:

har aldrig testat att slicka rumpa, men det lockar mig inte. :<

Bli slickad då? [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NUJÄVLARR:

Var faktiskt uppe på boston tea party igår kväll, man blir faktiskt mer kåt när man tränar regelbundet.

Nej. Hon sa att när man har sex som man och är nära en tjej så ökar testosteronmängden i kroppen och kan få penis att växa. Det fungerade inte om man runkade bara när man var i kontakt med tjejer.. Sedan pratade de också om att man blir mer fit for fuck när man tränade inte att man blir kåtare (såg avsnittet för 10min sen, mig kan du inte lura!)


   
SvaraCitera

z i n:

Bli slickad då? [wink]

Nja, jag vet inte. jag skulle nog inte känna mig bekväm med det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sockerdricka:

Okej. Vi har något olika ideal vd det gäller killar. Men du verkar vara inne på samma spår vad det tjäller tjejer!

hihi, dom var snigga 🙂 är bi antar jag [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

A_D_R_E_N_A_L_I_N:

hihi, dom var snigga 🙂 är bi antar jag [party]

Jag är inte bi om det var det du menade 😛 Är du det?


   
SvaraCitera