Aviseringar
Rensa alla

Fråga till killar! Tjejen med bra personlighet....(+undersökning)


Ämnesstartare

Raring:

vrf inte tjejer?

Det var först & främst en fråga till dudes. [smile] Men visst får tjejer också svara. [wink]

Raring:

Jag svara ändå [bigsmile][cheers]

Congrats! [y]

Jonnybravo91:

Driver du med mig?! That kind of women do NOT excist! [mad]

[badgrin] Inte i ditt liv ja!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Terroristen:

Hon skulle fortfarande vara en bra vän, men om jag blev attraherad av henne, och ville något. Så skulle jag självklart försökt närmat mig. På ett smidigt och fint sätt.

...Och alltså inte varit tyst å blyg först för att sedan säga "fan vad het du har blivit" för att sedan sticka in tugan med brutal kraft i flickans munn? :'D


   
SvaraCitera

invisible:

..Och alltså inte varit tyst å blyg först för att sedan säga "fan vad het du har blivit" för att sedan sticka in tugan med brutal kraft i flickans munn? :'D

Är inte det ganska smidigt och fint? eller?? 😉

Ne då, men säga "Fan va het du har blivit" hade jag gjort =)
sen är iofs inte tyst och blyg är min grejj heller för den delen.

PS: Utan någon som helst grund, så gissar jag att du är tjejen som du beskriver. Ville i så fall bara gratulera till den förbättrade självkänslan som man får intrycket av. Härligt att se och de gör mig glad. =)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Terroristen:

PS: Utan någon som helst grund, så gissar jag att du är tjejen som du beskriver. Ville i så fall bara gratulera till den förbättrade självkänslan som man får intrycket av. Härligt att se och de gör mig glad. =)

hihi [blush]

Terroristen:

Är inte det ganska smidigt och fint? eller?? 😉

[wink] kanske lite

Terroristen:

Ne då, men säga "Fan va het du har blivit" hade jag gjort =)

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

invisible:

hihi

[blush]


   
SvaraCitera

invisible:

Tjejen är blek, mullig, finnig, har kort råttfärgat hår.

har sett skitsnygga killar med såna tjejer [cry] jag tror snarare det är så man ska vara för att vara "flickvänsmaterial", killar gillar inte snygga tjejer egentligen förstår du.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

invisible:

[badgrin] Inte i ditt liv ja!

INTE I NÅGONS [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kimberlyjoness:

har sett skitsnygga killar med såna tjejer [cry] jag tror snarare det är så man ska vara för att vara "flickvänsmaterial", killar gillar inte snygga tjejer egentligen förstår du.

[cry]OH NOOOO... därför jag e oskuld... eller så är jag så vidrig att ingen vill sexa med mig. Dold text: 666666666666666666666666666!!!!

Jonnybravo91:

INTE I NÅGONS [mad]

förnekelse, förnekelse... [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

invisible:

förnekelse, förnekelse... [cry]

You know it's the truth! [mad]


   
SvaraCitera

invisible:

Jag skulle i smyg attraheras/ej våga nåt (Du röstade på detta alternativ)

Absolut.


   
SvaraCitera

invisible:

Jag skulle försöka kyssa henne/närma mig (Du röstade på detta alternativ)

Kanske inte kyssa henne utan att veta hur hon känner.. Men om jag tycker hon skulle vara snygg, så vafan, det verkar ju redan som vi hade en fin relation så varför inte ta det ett steg längre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var e resultat knappen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så du vill ha henne BARA för hon blitt snygg och inte för hennes personlighet egentligen?


   
SvaraCitera

Vad många här inte verkar förstå är att personligheten omöjligtvis kan vara densamma som förut. Till stora delar kanske, men inte fullt ut.
Får man bättre självkänsla och självförtroende så förändras ens personlighet. (till det bättre, oftast..)

Jag själv nappar inte så lätt på tjejer som inte har en bra självkänsla och tror och gillar sig själva. Och jag hade nog haft svårt klara hålla ihop det med en som har det.


   
SvaraCitera

invisible:

OH NOOOO... därför jag e oskuld...

maybe....de e därför jag är singel iaf -jag är helt enkelt för snygg.


   
SvaraCitera