Aviseringar
Rensa alla

Fråga till tjejer?


Ämnesstartare

En lite annorlunda fråga men ändå...

Om en kille tittar på er då och då tex på i skolan eller jobbet skulle ni tycka att han verkar intressant?

eller..

Om han inte tittar alls mycket på er utan bara verkar ointresserad? är han mer intressant då?

som sagt konstig fråga men tänk efter bara[smile]


   
Citera
Ämnesstartare

jag blir sur om nån glor för jag tar d som en förolämpning och att jag ser vidrig ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

robinw:

Om han inte tittar alls mycket på er utan bara verkar ointresserad? är han mer intressant då?

Nej. Tittar han inte alls sänder han ju signaler att jag är ointressant och då är han ointressant... om han inte är jävligt snygg, då är han intressant[blush]


   
SvaraCitera

haha, dedär spelar nog ingen roll för mej, så länge han är snygg. fast det blir ju roligare om han kollar på en och så, annars skulle jag nog tänka typ "din dryga jävel vem tror du att du är", om jag var på sånt humör.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Brukar inte direkt notera folk som inte pratar med mig. Om jag gör det så är det för att de är allmänt jobbiga.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej sen även en snabbfråga där också [crazy] tycker ni att vi ska kolla mer på era kroppar tex när ni går förbi så kollar vi in eran rumpa eller bara ansiktet?


   
SvaraCitera

Imoon:

Tittar han inte alls sänder han ju signaler att jag är ointressant och då är han ointressant...

om hna inte är jävlvligt spännade på något annat sätt. (behöver kasnke inte var snygg direkt)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nej vi vill bara att du glor på våra rumpor då verkar du assvår och ascool[crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Titta får de vl göra. Det är när de börjar prata med mig som jag blir misstänksam.


   
SvaraCitera

Beror helt på omständigheterna. Det blri som det blir, försök inte att tänka på mycket "hur du ska bete dig, hur du ska spana".

robinw:

tycker ni att vi ska kolla mer på era kroppar tex när ni går förbi så kollar vi in eran rumpa eller bara ansiktet?

Jag hade då föredragit en kille som ser allmänt trevlig ut som ser mig i ögonen och säger hej med ett leende, då är det större chans att jag vill börja prata med honom.


   
SvaraCitera
elinc

Imoon:

Nej. Tittar han inte alls sänder han ju signaler att jag är ointressant och då är han ointressant... om han inte är jävligt snygg, då är han intressant[blush]

exakt så


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hört att tjejer tycker om när man står utanför deras fönster på kvällarna med kikarn.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

robinw:

Om han inte tittar alls mycket på er utan bara verkar ointresserad? är han mer intressant då?

lite


   
SvaraCitera

robinw:

Om han inte tittar alls mycket på er utan bara verkar ointresserad? är han mer intressant då?

nä, han kan vara intressant ändå, men blir knappast mer intressant...


   
SvaraCitera

Donbot:

hört att tjejer tycker om när man står utanför deras fönster på kvällarna med kikarn.

Eller att man kör fram och tillbaka med den trimmade moppen på gatan utanför.


   
SvaraCitera