Aviseringar
Rensa alla

Fråga till tjejer


Ämnesstartare

Om ni skulle skaffa en ny pojkvän vill ni att han ska ha knullat många brudar då eller mindre? [smile] hur tänker ni, lite nyfiken

ÄNDRAT 2009-07-14 19:55


   
Citera
Ämnesstartare

Mindre


   
SvaraCitera

Är inte tjej men tror inte tjejer gillar killar som har varit med för många. Lagom är bäst 😉


   
SvaraCitera
Issen

Är väl en såndär grej man vet eller kanske vet, eller iaf är en möjlighet men något man inte behöver prata sådär värsta mycket om


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bryr mig inte.

det finns positiva och negativa sidor både med att ha varit med många, och med att ha varit med få.

[zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[smile]

addictive:

det finns positiva och negativa sidor både med att ha varit med många, och med att ha varit med få.

om man haft en kk och ska precis skaffa ny flickvän då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

robinw:

om man haft en kk och ska precis skaffa ny flickvän då?

so? om jag var tillsammans med någon så skulle jag ändå inte vilja veta vad han haft för sig innan. skulle inte spelat nån roll heller.[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Få, helt klart.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om jag gillar en kille så pass mycket att jag vill inleda ett förhållande med honom så är det inte vidare relevant hur många han har haft sex med innan mig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

många


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

spelar ingen större roll egentligen sålänge han inte snackar om dom 24/7 [tard]


   
SvaraCitera

Egentligen så spelar det väl ingen större roll, även om jag tror att jag skulle föredra att han inte hade så jättestor erfarenhet då jag själv inte heller har det. :<


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Minst lika många som mig, annars herrå>! [tired]


   
SvaraCitera

mindre.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mindre.
Då känner man sig mer speciell.


   
SvaraCitera