Aviseringar
Rensa alla

Fråga till tjejer


Ämnesstartare

Fast det är förvånande med hur många som tror att nån driver med er, varför det?


   
SvaraCitera

salem1:

Om nån satt upp en ''romantisk'' lapp på ditt skåp, hur skulle du reagera? Du har en liten aning om vem det är, men inte mer än så

CREEPY

Herrejävlar.. Jag hoppas du inte funderar på att göra, eller ens har gjort det. Fy helvete vad det skriker chode.

Gå och prata med bruden i fråga istället. Det är ingenting konstigt att prata med folk. Och ja, hon kommer att inse att du är intresserad oavsett vad du pratar om, för om du inte var intresserad hade du inte pratat med henne över huvud taget.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Avatar:

Herrejävlar.. Jag hoppas du inte funderar på att göra, eller ens har gjort det. Fy helvete vad det skriker chode.

Vad är en ''chode''? och just varför är det creepy?

Avatar:

Gå och prata med bruden i fråga istället. Det är ingenting konstigt att prata med folk. Och ja, hon kommer att inse att du är intresserad oavsett vad du pratar om, för om du inte var intresserad hade du inte pratat med henne över huvud taget.

Du tror att jag är pantad va [crazy]? Har jag redan gjort och håller på att göra.


   
SvaraCitera

salem1:

Vad är en ''chode''? och just varför är det creepy?

Värre än toffel.

salem1:

Du tror att jag är pantad va [crazy]? Har jag redan gjort och håller på att göra.

Att du ens tänker tanken att skriva "romantiska brev" och tejpa på någons skåp skriker att du är pantad.


   
SvaraCitera

mopsen:

Bryr mig inte, folk driver så mycket nuförtiden.

Kanske så.
Jag skulle ju inte börja välja ut bröllopsporslin direkt..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Avatar:

Att du ens tänker tanken att skriva "romantiska brev" och tejpa på någons skåp skriker att du är pantad.

Haha vem sa nåt om romantiska brev?
Du tror att jag är pantad men du vet ingenting [smile]


   
SvaraCitera

salem1:

Om nån satt upp en ''romantisk'' lapp på ditt skåp, hur skulle du reagera? Du har en liten aning om vem det är, men inte mer än så

Först skulle jag bli jätteglad! Sedan skulle jag anta att personen drev och istället må dåligt och bli ledsen.
Men så reagerar inte folk med normalt självförtroende. [y]


   
SvaraCitera

isola:

Jag skulle ju inte börja välja ut bröllopsporslin direkt..

...men kanske kolla lite på barnvagnsannonser och babysim?


   
SvaraCitera

kallprat:

...men kanske kolla lite på barnvagnsannonser och babysim?

och prel.boka dagisplats & lite så typ[zzz]


   
SvaraCitera

skulle tro att nån drev med mig [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mopsen:

Bryr mig inte, folk driver så mycket nuförtiden.


   
SvaraCitera

salem1:

Om nån satt upp en ''romantisk'' lapp på ditt skåp, hur skulle du reagera? Du har en liten aning om vem det är, men inte mer än så

Jag skulle tänka äntligen den där bootcampen verkade ge resultat [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bajwa:

Jag skulle tänka äntligen den där bootcampen verkade ge resultat [y]

Hmm, det låter positivt... är det det? [crazy] och du liknar verkligen en snubbe i mitt gymnasium, du råkar inte gå i G2? Säger bara tur att man upptäckte pickup och allt det där när man var 16!


   
SvaraCitera

tjejer, om någon satte en lapp på erat skåp där det stod "jag vill stoppa snoppen i din kussimurra, får jag det?" hur skulle ni reagera då? skulle ni svarat ja?[blush]


   
SvaraCitera

salem1:

Säger bara tur att man upptäckte pickup och allt det där när man var 16!

Haha, ja då är d fan kirrat för dig, själv fick man slita med det låååångt senare,

men värt varenda sekund ;D


   
SvaraCitera