Aviseringar
Rensa alla

Fråga till tjejer ang. kondom


Ämnesstartare

Hej Tjejer!

Jag skulle vilja veta vad ni tycker om att ha sex med, eller utan kondom.
Uppenbarligen tycker väl typ 98% av alla killar att det är skönare utan men jag skulle vilja veta vad ni tjejer tycker om det också! [wink]

Beskriv gärna era erfarenheter och varför ni tycker att det är bättre/sämre med eller utan kondom.

MVH

Jln_90


   
Citera

Det är bättre utan kondom. Skönare ... friktion och man slipper avbrottet. Egentligen bryr jag mig inte särskilt mycket.


   
SvaraCitera

Flickvän gillar kondom mindre än vad jag gör... [zzz]


   
SvaraCitera

slipper allt kladd och eventuella VD


   
SvaraCitera

Det kan vara ok med kondom med, det viktigaste är att den inte är för trång, då känns det kefft.


   
SvaraCitera

helt ok med komdom ( sliper allt kladd där man har sex med) men nästan skönare utan


   
SvaraCitera

Nackdelen med kondom är bara att man ska sätta på den. Skillnad i känsel för tjejer tror jag inte på. Men jag har bara haft sex med kondom tre-fyra gånger tror jag.
Fördelen är att slippa kladdet. Man kan aldrig bara rulla åt sidan och somna för man ska gå och torka sig 🙁 Sperman kan dessutom fortsätta rinna ut i omgångar ett tag efteråt. Om man inte får bort den luktar man sex.


   
SvaraCitera

framtidstron:

Man kan aldrig bara rulla åt sidan och somna för man ska gå och torka sig 🙁 Sperman kan dessutom fortsätta rinna ut i omgångar ett tag efteråt. Om man inte får bort den luktar man sex.

Bara för att man har sex utan kondom så behöver man ju inte spruta i vaginan, så kladdet kan man ju slippa i alla fall.


   
SvaraCitera

Nintendo:

Bara för att man har sex utan kondom så behöver man ju inte spruta i vaginan, så kladdet kan man ju slippa i alla fall.

iofs.


   
SvaraCitera

AndyH:

det viktigaste är att den inte är för trång, då känns det kefft.

aldrig varit ett problem för mig:D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Den stora skillnaden ligger i att det inte är något avbrott och att det känns mer på nåt sätt. man kommer helt enkelt närmare varandra så att säga.

kladd har jag inga problem med.


   
SvaraCitera

Jln_90:

utan kondom


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag tycker faktiskt att det är skönare utan kondom fast det kan ju sitta i huvudet också!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haha tycker att det är underbart att tjejer nästan ogillar kondomer mer än killar. Så jäkla kul för det anses alltid vara killars ''fel'' att de slarvar.

Btw fasen tog p-piller för killar vägen?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FreeWay89:

Haha tycker att det är underbart att tjejer nästan ogillar kondomer mer än killar. Så jäkla kul för det anses alltid vara killars ''fel'' att de slarvar.

Håller med, faktiskt riktigt roligt att läsa att det är så![wink]

Synd bara att min flickvän inte vill prova utan...[cry]
Trots att jag föreslagit alla möjliga preventivmedel både med och utan hormoner...[crazy]

FreeWay89:

Btw fasen tog p-piller för killar vägen?

Ja, det undrar jag också! Alla artiklar om det skriver ju att läkemedelsbolagen lägger ner forskning eftersom det inte finns något intresse bland män, vilket ju är en ren lögn!

Jag skulle köpa det samma dag som det lanserades (om det är testat och säkert d.v.s.) utan tvekan!
Skulle vara nice att kunna slippa kondom och ändå inte riskera att bli förtidspappa!


   
SvaraCitera