Aviseringar
Rensa alla

Fråga till tjejer: berätta via sms


kille1000:

Menar du att det är bra att säga det öppet istället för att bara antyda att man gillar personen?

Ja, jag föredrar det i alla fall. Onödigt att krångla till det. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snoret: Nää... Har heller inte uppmuntrat dig att ge jättesuperduperuppenbara hintar.

Jag vet men det känns jobbigt att inte vara säker på att hon fattar


   
SvaraCitera

kille1000:

Jag vet men det känns jobbigt att inte vara säker på att hon fattar

Förstår det! Jag talar bara utifrån mig själv, så tycker inte att du nödvändigtvis ska basera ditt agerande på det jag säger. Känn efter, du vet bäst vad som funkar för er relation.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snoret: Förstår det! Jag talar bara utifrån mig själv, så tycker inte att du nödvändigtvis ska basera ditt agerande på det jag säger.

Ja då, jag är ju själv ansvarig för hur jag gör såklart 🙂 men jag tycker det är bra med feedback

snoret: Känn efter, du vet bäst vad som funkar för er relation.

Det känns som att jag antingen borde säga det rakt ut eller komma med en uppenbar hint, för annars så kommer hon typ aldrig fatta att jag gillar henne som mer än en kompis


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Typ the most azm girl in the world: Ehm ojj fick inte meh de andra jah skulle skriva.. Men aja skickar igen. "Har du sagt något till henne än? Isf hur reagerande hon? Å btw hoppas de gick bra

Nä jag har inte sagt nåt än, är inte säker på hur jag ska göra


   
SvaraCitera

tkr sånt bör tas irl

över sms elr fb kan de lätt bli fucked up o fel o "komplicerat"

över sms elr fb kan "jag gillar dig :)" få dom att tro att du e kär i dom omg Gråter

irl irl irl


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fasiken: tkr sånt bör tas irl

över sms elr fb kan de lätt bli fucked up o fel o "komplicerat"

över sms elr fb kan "jag gillar dig :)" få dom att tro att du e kär i dom omg 

irl irl irl

Är du kille eller tjej? PMa ifall du inte vill säga offentligt

Jag är väl kär i henne


   
SvaraCitera