Aviseringar
Rensa alla

Fråga till tjejer. Brukar ni sola topless?


Ämnesstartare

brukar inte sola öht


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

På balkongen och avlägsna klippor.


   
SvaraCitera
Yaren

Hänt ett fåtal gånger på min strand på mitt landställe, när det är sen augusti och ingen där. Vet inte om att ta av sig bikiniöverdelen för att sola ryggen räknas, emn det händer ju också. Men annars inte. Lite skumt, för i exempel Italien har de en helt annan kultur, där är det inte bara det att man solar topless, man går runt och leker med sina barn med bara bröst.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hemma.
men nu har grannarna snett över klippt ner sina jävla träd så har värsta insynen :S:S:S: men ah, säkert några gamlingar, pallar inte bry mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Röd Clown: Nej, aldrig (Du röstade på detta alternativ)

Är inte ett stort fan av att ligga och sola och det finns ändå inte något lämpligt ställe att göra det på.


   
SvaraCitera
höna

Nevah evah


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Röd Clown: Ja, både på stranden och tomten/balkongen (Du röstade på detta alternativ)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

krossa patriarkatet + snyggt med solbruna bröst

Röd Clown: Ja, både på stranden och tomten/balkongen (Du röstade på detta alternativ)14,3% (3 röster)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Galen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara hemma
skönt att bo på "landet"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

solar inte 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ne aldrig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

brukar nt sola


   
SvaraCitera

Ja, men inte helt öppet


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Minns när jag var mindre att det alltid var 15-17-åriga tjejer som solade topless. Minns att man tittade lite men man tänkte inte att det var så stor grej. De var liksom vuxna i ens egna värld. Men nu efterhand tänker liksom "what", speciellt när jag själv var i den åldern.


   
SvaraCitera