Aviseringar
Rensa alla

Fråga till tjejer om kläder


Ämnesstartare

Om du som tjej fick en kjol i present av din kille som han tänder sjukt mycket på, skulle du använda den då eller tycka det var konstigt om du fick den? Hon gillar inte kjolar.


   
Citera
Ämnesstartare

[crazy][crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

skulle tycka det var konstigt om jag fick en kjol eftersom jag inte gillar kjolar och det vet han.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sheriffen:

Hon gillar inte kjolar.

Varför skulle hon använda någonting hon inte gillar, och varför skulle du vilja att hon gick runt i kläder som hon inte trivs i? [shake]


   
SvaraCitera

Om jag inte gillade kjolar skulle jag inte använda kjolar. Om någon försökte få mig att bära någon för dennes egen njutning skulle jag mest troligt bära något som vore raka motsatsen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag skulle tycka att det var konstigt om min pojkvän gav mig något han vet att jag ogillar och försökte få det till en legitim present, ja. Är inte det rätt självklart?

Allvarligt, om hon vet att du ogillar choklad och ger dig en chokladask skulle du väl undra vad hon höll på med. Om du vill att hon ska ha på sig en kjol som du tänder på så är det väl vettigare att berätta att du tycker det vore upphetsande/trevligt/hett/whatever om hon kunde ha på sig den någon gång och fråga vad hon tycker om det. Att ge det som en present känns lite oförskämt.


   
SvaraCitera

Beror på... Är den gul? [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

isola:

Varför skulle hon använda någonting hon inte gillar, och varför skulle du vilja att hon gick runt i kläder som hon inte trivs i? [shake]

Alltså bara hemma typ. Kåta upp mig [smile]

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

hönzgoggel:

Beror på... Är den gul? [crazy]

Självfallet. Har träffat en tjej och är säker på att hon skulle passa grymt bra i den.


   
SvaraCitera

Sheriffen:

Om du som tjej fick en kjol i present av din kille som han tänder sjukt mycket på, skulle du använda den då eller tycka det var konstigt om du fick den? Hon gillar inte kjolar.

En present ska uppskattas av personen som får den, inte den som ger den.


   
SvaraCitera

Lovar att det är svenska flaggan som kjol eller typ en hängd icke svensk person...


   
SvaraCitera

Sheriffen:

Självfallet. Har träffat en tjej och är säker på att hon skulle passa grymt bra i den.

Är det samma från tråden innan? Nyfiken.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sheriffen:

Alltså bara hemma typ. Kåta upp mig [smile]

Fråga om hon skulle kunna tänka sig att använda kjol ibland hemma för din skull innan du köper hem en.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sheriffen:

Alltså bara hemma typ. Kåta upp mig

Säger som Isola, fråga henne, typ: "åh det skulle göra mig jättekåt om du hade på dig en kjol när vi var ensamma hemma, vill du göra det för min skull? [crazy][crazy][crazy][crazy][crazy]"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gillar ej när killen ger mig kläder som present.

Luna Lovegood:

Lovar att det är svenska flaggan som kjol eller typ en hängd icke svensk person...

[love][love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hönzgoggel:

Är det samma från tråden innan? Nyfiken.

Nix.

isola:

Fråga om hon skulle kunna tänka sig att använda kjol ibland hemma för din skull innan du köper hem en.

Inte Gugge:

Säger som Isola, fråga henne, typ: "åh det skulle göra mig jättekåt om du hade på dig en kjol när vi var ensamma hemma, vill du göra det för min skull? [crazy][crazy][crazy][crazy][crazy]"

Inte dumt. Det ska jag göra!


   
SvaraCitera