Aviseringar
Rensa alla

Fråga time innan time runs out


time
 time
Ämnesstartare

I och med att det snart är min födelsedag ger jag mig själv en klotter/spamtråd i present. Och givetvis blir det den o, så populära varianten: frågestund!

Fråga om allt mellan himmel och jord (men kom ihåg att eftersom detta är en födelsedagspresent till MIG SJÄLV får det givetvis vara lite centrerat kring mig). Så!

Dold text: Snälla fråga något, det skulle kännas så oändligt tomt om ingen ville veta något eller den här tråden blir tom, då ser jag ut som ett mobboffer utan um-vänner. [cry]


   
Citera
Ämnesetiketter

vilka är dina framtidsmål?


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

retstickan:

vilka är dina framtidsmål?

Skriva studentexamen, bli godkänd, plugga till lärare eller liknande på universitet, hitta en bostad jag trivs i, ligga med snygga människor (dvs fullfölja sexuella fantasier osv) och skaffa en eller två bebisar tillsammans med en partner som ställer upp och kokar te när jag är gravid och hormonellt instabil. [y]


   
SvaraCitera

Tycker du om "yes sir I can boogie" av Baccara?


   
SvaraCitera

När fyller du år?
Vilken forumdel postar du mest i?
Vad tycker du bäst om och sämst om med dig själv?
Vad vill du jobba med när du blir stor?


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

Dan_the_ironman:

Tycker du om "yes sir I can boogie" av Baccara?

Har ej sett/hört/känt [sad]

mediakatt:

När fyller du år?

Nu på söndag! Det vill säga den 3 april.

mediakatt:

Vilken forumdel postar du mest i?

Åh. Öh. Jag har ingen aning. Det är helt beroende av vilket humör jag är på, men jag gissar att klotter ligger högt på listan.

mediakatt:

Vad tycker du bäst om och sämst om med dig själv?

Bäst: Att jag är ganska kreativ, idéer och sånt kommer till mig rätt naturligt. Sen är jag väldigt energisk och har lätt för att improvisera.

Sämst: Att jag är sjukt odisciplinerad. Jag är ansvarstagande, men inte förrän någon faktiskt lämpat över något stort på mig så jag inte kan undvika det. Jag skjuter upp allting till sista minuten och är en hopplös tidsoptimist. Sen är jag väldigt självkritisk och det klingar illa med tidsoptimismen eftersom man aldrig kan uppnå perfektion om man börjar öva fem minuter innan...

mediakatt:

Vad vill du jobba med när du blir stor?

Jag vill bli lärare! I historia eller svenska, för gymnasieålder och/eller uppåt. Skulle gärna ha en post där jag får jobba mycket med uppsatsskrivande, få igång skrivarkärleken för fler därute.


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Nu på söndag! Det vill säga den 3 april.

Grattis i förskott. Hur ska du fira?


   
SvaraCitera
zIGGE

Vad tycker du om zIGGE?


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

mediakatt:

Grattis i förskott. Hur ska du fira?

Ptja, söndagar brukar vara ganska tråkiga dagar, så det blir inget speciellt (fast jag har hört folk viska om ett surpriseparty på Röd Ungdom-mötet, så jag övar för säkerhets skull på ett mycket förvånat och överraskat ansiktsuttryck) men annars ska jag nog ut den 8e, fredagen efter alltså, och dricka mig lagom redlös på konstiga drinkar i goda vänners lag.

zIGGE:

Vad tycker du om zIGGE?

Är neutral vad gäller zIGGE.


   
SvaraCitera

Det kliar JÄTTEMYCKET och jag har lite svårt att andas. Vad bör jag göra?

Kan jag äta allergimedicin som gick ut för ett år sedan?

Bor jag ringa vårdcentral och tjata trots att de har sagt att de ska ringa mig?

Ska jag gå på föreläsning idag, trots att jag känner mig sjuk?

Gör det något att jag spammar en massa frågor?

HUR FÅR JAG DET ATT SLUTA KLIA JAG BLIR GALEN? [cry]


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

Nintendo:

Det kliar JÄTTEMYCKET och jag har lite svårt att andas. Vad bör jag göra?

Ringa vårdcentralen! Och tjata. Detta är svar på frågan om du bör göra det också.

Nintendo:

Kan jag äta allergimedicin som gick ut för ett år sedan?

Jag vet inte hur hälsosamt det är, och så är jag inte doktor, så du borde fråga doktorn. Annars kanske du blir mer allergisk eller något, jag har ingen aning. [sad]

Nintendo:

Ska jag gå på föreläsning idag, trots att jag känner mig sjuk?

Bara om du känner att du orkar [y] Och om du går, ta på dig varmt och kanske att du ordnar en stor termos med hett te med honung i, så du kan dricka varmt medan du antecknar och så? Det hade jag gjort isåfall. Annars: stanna under täcket och ta lite ledigt [cool]

Nintendo:

HUR FÅR JAG DET ATT SLUTA KLIA JAG BLIR GALEN?

Har du hudsalva hemma eller nåt? Kanske nånting fuktgivande som lindrar lite? Eller hydrokortison? Stackarn [sad]

Nintendo:

Gör det något att jag spammar en massa frågor?

Nejdå, det var ju det jag ville!!!


   
SvaraCitera

Vet du vad det är för skillnad på "studentkort" och "mecenat"? :c

timeisrunningout:

Har du hudsalva hemma eller nåt? Kanske nånting fuktgivande som lindrar lite? Eller hydrokortison? Stackarn

Nä, har aldrig haft problem med klåda i samband med allergi tidigare :c Har hudkräm, fast med parfym i, fast "naturliga/ekologiska", det kan kanske fungera!

timeisrunningout:

Ringa vårdcentralen! Och tjata. Detta är svar på frågan om du bör göra det också.

Mm ska satsa på detta!

timeisrunningout:

Annars: stanna under täcket och ta lite ledigt

Stannar hemma, för att arbeta på arbete som ska vara inne imorgon [blush]


   
SvaraCitera
time
 time
Ämnesstartare

Nintendo:

Vet du vad det är för skillnad på "studentkort" och "mecenat"? :c

Ingen aning, det är ett sånt där svenskt fenomen jag inte förstår mig på [blush]

Nintendo:

Stannar hemma, för att arbeta på arbete som ska vara inne imorgon

Vackert så! Krya på dig!


   
SvaraCitera

Vilka umare gillar du mest?


   
SvaraCitera

är helium ql?[cool]


   
SvaraCitera