Aviseringar
Rensa alla

Fråga Tjohej


Ämnesstartare

 Har ni fler frågor? Något ni länge undrat som ni gärna vill ha svar på? Eller vad som helst, liksom? 🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hur många nicks har du haft? jag kan typ lördagsöppet, volvo4life, gurksallad och den du har nu, men har för mig att du har fler :s 


   
SvaraCitera
Yaren

Tjohej:

Pga alla fördomar på arbetsplatser, riktat mot långhåriga män. Till sist, efter flera år, vek jag mig i hopp om att snart komma i arbete.

Så himla sorgligt! Tråkigt med håret tycker jag också 🙁 
Aja. Nämn EN riktigt bra låt. Typ den bästa som finns (du kan inte svara "det finns många" punkt, på denna)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yaren: Nämn EN riktigt bra låt. Typ den bästa som finns (du kan inte svara "det finns många" punkt, på denna)

Ja justdet, det har jag också undrat lite, kan fortsätta på frågan med att du även får nämna EN artist och EN musikgrupp som du verkligen tycker om (och här kan du inte heller svara att "det finns många öäöääh")


   
SvaraCitera
Yaren

Attitydinkontinent:

Ja justdet, det har jag också undrat lite, kan fortsätta på frågan med att du även får nämna EN artist och EN musikgrupp som du verkligen tycker om (och här kan du inte heller svara att "det finns många öäöääh")

... Det där var väl inte till för att förlöjliga mig eller nåt va


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yaren:

... Det där var väl inte till för att förlöjliga mig eller nåt va

NEj nejxDD absolut inte nä nä ;D


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Attitydinkontinent:
hur många nicks har du haft? jag kan typ lördagsöppet, volvo4life, gurksallad och den du har nu, men har för mig att du har fler :s 

Du har ju stenkoll, bättre koll än mig. Men det var dom! 🙂 Och Hjulsider.

Yaren:

Så himla sorgligt! Tråkigt med håret tycker jag också 🙁 
Aja. Nämn EN riktigt bra låt. Typ den bästa som finns (du kan inte svara "det finns många" punkt, på denna)

Verkligen tråkigt. Men det är som det är! 🙂 Hm, det är en svårbesvarad fråga. Och nu blev det än värre. Men svaret faller på "Mitt decennium" från 1993 av Magnus Uggla. Texten. Melodin. Kompositionen. Mixen av dunka-dunka-trummor i mix av massa stråkverk och elgitarr.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Attitydinkontinent:

Ja justdet, det har jag också undrat lite, kan fortsätta på frågan med att du även får nämna EN artist och EN musikgrupp som du verkligen tycker om (och här kan du inte heller svara att "det finns många öäöääh")

Magnus Uggla och Kent 🙂 


   
SvaraCitera

Visst är stuvade makaroner och falukorv så gudomligt gott? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stålröven:
Visst är stuvade makaroner och falukorv så gudomligt gott? 

Det är oförlåtligt jävla skitgott!!


   
SvaraCitera

Tjohej:

Det är oförlåtligt jävla skitgott!!

Visst är det den godaste maträtten att dricka mjölk till? Ett glas riktigt riktigt iskall mjölk till det, och en massa ketchup på maten.. Det är livet det.. Mjölk smakar bara så gudomligt jävla gott till den maten tycker jag.. PERFECT MATCH


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Stålröven:

Visst är det den godaste maträtten att dricka mjölk till? Ett glas riktigt riktigt iskall mjölk till det, och en massa ketchup på maten.. Det är livet det.. Mjölk smakar bara så gudomligt jävla gott till den maten tycker jag.. PERFECT MATCH

Mjölk är ju gott i största allmänhet. Funkar till all mat. Nyttigt också. Ketchup är dock ingen personlig favorit. Tur att smaken är olika ändå! Tumme upp


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

funkar mjölk till pastarätter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

siceps :
funkar mjölk till pastarätter

Ja, absolut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tjohej:

Ja, absolut.

Gråter


   
SvaraCitera