Aviseringar
Rensa alla

Fråga Volvo4life


Ämnesstartare

tycker du att du är stor?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bobby Blade:
tänk om man ser konstig ut med långt hår,  passar  alla i det? 

Nej, alla gör inte det och alla har heller inte den hårkvalitén. Men rent utseendemässigt, är det som att vara renrakad. Mycket hänger på huvud och ansiktsformen. Håret är ju som en ram för ansiktet. Spara i ett halvt eller ett helt år och se hur det ser ut.


   
SvaraCitera
Ice
 Ice

Varför kör du Volvo?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har du någonsin sett på en film och börja spolat hela filmen o tänkt "fan den va rätt bra i slutet ändå.." och ångrat att du spolat hela filmen typ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har du någonsin kört på en annan människa? Eller ett djur?

var det i en volvo?

hade du druckit?

var du nykter?

hade du varit på fest?

var de fylleskjuts?

fick du betalt ifall de var fylleskjuts? hur mycket?

har du någonsin petat dig i näsan medan du kört en bil? 

hur ofta står du stilla på tomgång under en dag? Täner du på naturn?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du har blåa ögon.. har du  funderat på använda linser nån gång? Eller trivs du i blått? Är blått din favvofärg?

har nån klagat på din ögonfärg nån gång? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hur många tjejer har du kört i din bil?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

samtidigt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har du någonsin glömt kondomerna i bilen o inte orkat gå ut? 🙁 Vad gjorde ni då? ni hade väl inte sex utan skydd hoppas jag Tardig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag tycker om att tvätta o diska.. tycker det luktar gott. Tycker du också att det är jobbigt att gå upp kl 7 på en söndag för att tvätta? Eller har du egen tvättmaskin?

när kissade du senast på dig?

vad e din favvomat?

har du varit hemma hos många killkompisar?

har du stoppat ett rån nån gång?

stoppar du papper i toan innan du bajsar? (SÅ DE INTE PLOPPAR UPP VILKET KAN HÄNDA HAR JAG HÖRT)

gillar du mjukbyxor?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hur många bilar har du haft?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var det landsförräderi när Volvo Personvagnar såldes till Ford?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bobby Blade:
har du dejtat kakaoxo o dumpat den? Rodnar

Ja, på det verkar nästan lite så. Fast nej.

Anura:
hur får jag en flickvän?

Ta initiativ att säga "hej" till en tjej, och lite beroende på svar, och ton, inled någon form av konversation. Lär känna henne. Du lär märka om hon är intresserad eller om hon inte är det.

Bobby Blade:
vill du gifta dig när du blir stor?

Nej, det vill jag inte. Gärna sambo, men inga giftermål.

Bobby Blade:
tycker du att du är stor?

Hur då stor, menar du om jag anser mig själv vuxen? Jodå, på vissa plan.

Ice:
Varför kör du Volvo?

Av orsaken att jag gillar Volvo. Dom är pålitliga och går bra. Lätta att hitta delar till, och lätta att reparera. Och dom känns väldigt trygga, i och med tyngd och storlek. Stort och rejält. Och så går dom väldigt fint.

Bobby Blade:
har du någonsin sett på en film och börja spolat hela filmen o tänkt "fan den va rätt bra i slutet ändå.." och ångrat att du spolat hela filmen typ?

Nej, jag ser en film från början till slut. Däremot, om den är riktigt bra, kan jag se om den direkt igen.

Bobby Blade: har du någonsin kört på en annan människa? Eller ett djur?

Nej, men aldrig. Jag är väldigt förutseende och passiv.

Bobby Blade: har du någonsin petat dig i näsan medan du kört en bil?

Kliar det så kliar det och då för jag torka av handen mot byxbenet Blink

Bobby Blade: hur ofta står du stilla på tomgång under en dag? Täner du på naturn?

Jag står på tomgång i max 5 min åt gången. Naturen skiter jag i, men soppan är dyr Mycket glad

Bobby Blade:
Du har blåa ögon.. har du  funderat på använda linser nån gång? Eller trivs du i blått? Är blått din favvofärg?

har nån klagat på din ögonfärg nån gång? 

Ja, dom är blå. Nej, linser är något jag aldrig har funderat på. Trivs med ögonfärgen jag har. Och blå är favoritfärgen. Ingen har klagat på den ännu. Bara beröm hittills.

Bobby Blade:
hur många tjejer har du kört i din bil?

Sammanlagt 3. Men max en åt gången Rodnar

Bobby Blade: Har du någonsin glömt kondomerna i bilen o inte orkat gå ut? 🙁 Vad gjorde ni då? ni hade väl inte sex utan skydd hoppas jag

Jag avhåller mig från sex helt och hållet, 24/7.

Bobby Blade: jag tycker om att tvätta o diska.. tycker det luktar gott. Tycker du också att det är jobbigt att gå upp kl 7 på en söndag för att tvätta? Eller har du egen tvättmaskin?

Mamma tvättar åt mig.

Bobby Blade: när kissade du senast på dig?

Jag var nog 6. Jag envisades med att sitta kvar i bilen när farsan skulle handla. Det automatiska centrallåset aktiverades. Jag blev pissnödig, kom inte ut. Ja...

Bobby Blade: vad e din favvomat?

Jag gillar typ allt. Men kebabpizza är en favorit.

dazed:
Var det landsförräderi när Volvo Personvagnar såldes till Ford?

Ja, av högsta grad. Nej, men allvarligt talat så stör det mig inte så mycket. Den huvudsakliga tillverkningen sker ännu i Sverige + att huvudkontoret ligger kvar i Göteborg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mrman: Hur många bilar har du haft?

2 st nu. Är ännu inne på den andra, och den ska jag ha kvar ett tag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bobby Blade: har du varit hemma hos många killkompisar?

Ja, jo. Det har jag väll.

Bobby Blade: har du stoppat ett rån nån gång?

Nej, jag har aldrig varit i en sån situation någonsin. Och det är jag ju glad för.

Bobby Blade: stoppar du papper i toan innan du bajsar? (SÅ DE INTE PLOPPAR UPP VILKET KAN HÄNDA HAR JAG HÖRT)

Jag gör det bara för att dämpa ljudet. Framför allt när syrran har sina polare på besök.

Bobby Blade: gillar du mjukbyxor?

Nej, jag föredrar helt klart jeans.


   
SvaraCitera