Aviseringar
Rensa alla

Frågaaaa.. hjölp mig


Ämnesstartare

Jag och min pojkvän gick i samma klass i gymnasiet.
Nu ska han och några av dom hans brukade umgås med ibland från klassen, 3 tjejer o 2 killar åka och hälsa på en tredje kille som bor på annan ort. Dom åker i min killes föräldrars minibuss så det finns platser kvar i bilen..

Men han vill verkligen inte ha med mig.. fastän jag ockås gått i samma klass som alla och känner dom (även om inte jag själv umgicks privat med dom)..

Jag vill hänga med liksom.. blir sur när jag inte får det. för han vet att jag tycker det är kul när det händer nåt vilket det sällan gör.

Gör jag fel som blir sur eller äre han som är konstig??

Sen en annan sak.. han säger att om vi går ut tillsammans och träffar folk så är han där för att prata med dom och inte med mig.
Jag tycker att om man går ut tillsammans är man väl där för att prata med sällskapet och inte bara med alla andra utom sin partner. BLir ledsen när han knappt pratar med mig och visar noll intresse. Jag kräver absolut inte att han ska umgås bara med mig eller nåt, man behandla mig som alla andra.. kunna lyssna till vad jag har att säga i ett samtal etc.. vad tycker ni??

Suuck.. bråk nyss över allt det här och nu är vi ovänner efter en trevlig dag tillsammans [sad]


   
Citera

du har dålig pojkvän


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

du har dålig pojkvän

?


   
SvaraCitera

OF 5:

du har dålig pojkvän


   
SvaraCitera

sallly:

?

hans sätt att tänka värkar lite skumt, att han skulle få träffa era gamla klasskompisar men inte du. Och att han inte skulle prata med dig om ni skulle vara hos ett annat sällskap och så


   
SvaraCitera

sallly:

OF 5: du har dålig pojkvän


   
SvaraCitera

Jag hade blivit arg och vrålat åt honom tills han bett om ursäkt och frågat om jag ville med, men då hade jag tackat nej ändå, men principen som räknas, om han inte tänker göra nåt puckat som att supa och strula runt så fattar jag inte varför du inte kan åka med, eller så skämms han över dig,vad vet jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sallly:

han vill verkligen inte ha med mig

sallly:

han knappt pratar med mig

jag är exakt lika dan.
vet inte om han gör så för han känner som mig,
men jag vill inte ha med min kille för då känns det som jag
bara måste vara med han och jag kan mera leva
runt och vara precis som jag vill då inte han är med.


   
SvaraCitera

sallly:

Gör jag fel som blir sur eller äre han som är konstig??

Du har rätt att vara sur. Dom åker iväg för att ha gruppsex och du är inte bjuden. Eller så är bara din pojkvän efterbliven. Kanske både och.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tözen:

om han inte tänker göra nåt puckat som att supa och strula runt så fattar jag inte varför du inte kan åka med, eller så skämms han över dig,vad vet jag.

Han säger att anledningen är att han vill ha det "som förr".. och att bara nej, jag vill itne. och om han inte får åka själv med dom vill han inte åka alls...

Hur kan det vara så hemskt om jag följer med?? :S
Det enda jag "begär" är att han ska se mig som någon i sällskapet och inte bara som nån som är ivägen. Så är jag nöjd och ska inte klänga på honom.. suck


   
SvaraCitera

sallly:

Sen en annan sak.. han säger att om vi går ut tillsammans och träffar folk så är han där för att prata med dom och inte med mig.

I mina öron lät det där en aning svinigt.


   
SvaraCitera

OF 5:

du har dålig pojkvän


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

han är en idiot


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

XMinGrönaLampaÄrDödX:

svinigt

Mycket, han ska väl behandla dig som alla andra. Tözens förslag var mycket bra, do it.


   
SvaraCitera

Vilken störd pojkvän som inte ens vill prata med dig när ni träffar folk.


   
SvaraCitera