Aviseringar
Rensa alla

Frågestund med SKORPIONEN


Ämnesstartare

Efter att intervjun med skorpionen tog slut i "presentera dig-tråden" så kom vi båda fram till att det hade varit kul med en frågetråd med skorpionen! Skriv era frågor så får ni svar!!!

Blink

SKORPIONEN:


   
Citera
Ämnesstartare

Börjar då.. Mycket lättare att följa en mall, men here we go. Vilket var ditt favoritämne i skolan?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

okej vad har du för fördelar av att aldrig ha relationer?


   
SvaraCitera

ghndfj:
okej vad har du för fördelar av att aldrig ha relationer?

vad i helvete? vad grundar du det här på?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

019linnea:

vad i helvete? vad grundar du det här på?

jag går på tabletter


   
SvaraCitera

ghndfj:

jag går på tabletter

det du skrev lät inte alls schysst. behöver du få prata ut om någonting så vänd dig till en expert eller kontaktperson du litar på


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vad är du ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

019linnea:

det du skrev lät inte alls schysst. behöver du få prata ut om någonting så vänd dig till en expert eller kontaktperson du litar på

Ne men dom tror ju att dom kan göra vad som helst emot mig. Behöver verkligen inteprata är inte mig det är fel på det är dom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tror jag ska hålla på och vara snäll mot någon som har gjort så emot mig? Vad är det för fel på er ?


   
SvaraCitera

Varför bjuder du inte ut Moongoose på en dejt så att hen slipper ragga upp dig i UM trådar? Hjärta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gillar du fkpaw?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moongoose :
Börjar då.. Mycket lättare att följa en mall, men here we go. Vilket var ditt favoritämne i skolan?

Hade många favoritämnen i skolan men bland annat var det kurser som handlade om människokroppen såsom medicin och akutsjukvård. Sedan så gillade jag idrott också, måste dock tillägga att jag är väldigt tävlingsinriktad så det kan ha hänt att jag delat ut några smällar till var och en men självklart var det inte med flit hehehe Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ghndfj:
okej vad har du för fördelar av att aldrig ha relationer?

Haha du är rolig du! Men iaf, varför har du fått för dig att jag är emot relationer?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte Jung:
Vad är du ?

Hörru du, har inte du redan ställt den här frågan till mig? Men hursomhelst, utveckla! 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lee Woo-Jin:
Varför bjuder du inte ut Moongoose på en dejt så att hen slipper ragga upp dig i UM trådar? Hjärta

Kanske för att jag väntar på att du ska bjuda ut mig? Haha nej, men det var faktiskt en bra idé. Gåsen, here i come! Cool


   
SvaraCitera