Aviseringar
Rensa alla

Frågestund med SKORPIONEN


Haien

SKORPIONEN:

Hade själv valt att dö istället

Det vet man aldrig dock

Hm, konstigt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SKORPIONEN: Man kommer inte så långt med det

Det beror på vilken riktning man vill resa i. Alla korvrånare har gjort en individuell bedömning.  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SKORPIONEN: Hade själv valt att dö istället

Såhär brukar privilegierade som ej befunnit sig i positionen själva resonera.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SKORPIONEN: Why not

Därför att båda befinner sig i en känslig sits, tycker ingen av dem skall känna sig hjälplös så står vid bådas sidor! 


   
SvaraCitera
mynona

SKORPIONEN:

Haha jag tänkte mig en sådan mur som finns mellan pale och isra men du har nog rätt ja. Men tycker du att det är ett bra sätt att stoppa invandringen på?

Nej, människosmugglarna skrattar, de har sedan många år tillbaka andra vägar till USA, tunnlar och annat tydligen, så vill man stoppa invandringen från Mexico fungerar det inte.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AuriSacraFames:

Hmm, jag vet inte, jag är en sådan som ser om filmer, älskar ju star wars också och pirates of the caribbeansRullar ögonen

Gillar inte de filmerna :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Haien:

Hm, konstigt.

Nä eller vi är ju alla olika


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Elsa.s:

Det beror på vilken riktning man vill resa i. Alla korvrånare har gjort en individuell bedömning.  

Vilka riktningar finns det? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Elsa.s:

Såhär brukar privilegierade som ej befunnit sig i positionen själva resonera.

Det stämmer, man vet inte förrän man själv befinner sig i den situationen men det är dock så jag tänker mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Elsa.s:

Därför att båda befinner sig i en känslig sits, tycker ingen av dem skall känna sig hjälplös så står vid bådas sidor! 

Men om du var en av dem, hur hade du resonerat?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Nej, människosmugglarna skrattar, de har sedan många år tillbaka andra vägar till USA, tunnlar och annat tydligen, så vill man stoppa invandringen från Mexico fungerar det inte.

Tycker att det är patetiskt med murar som skiljer människor åt och som dessutom eventuellt enbart kommer leda till ännu mer hat. Man löser inte problem på det viset. Om man nu vill minska invandringen så är det bara lugnt och fint kasta ut människor som man anser inte är likvärdiga


   
SvaraCitera

SKORPIONEN:

Gillar inte de filmerna :/

GråterGråterGråterGråterGråter

"I do'nt know you anymore! you're breaking my heart... . You're going down a path a can't follow..."
  - Padme Amidala, Star wars.

Nä, det är okej, jag överleverGlad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SKORPIONEN:

Vilka riktningar finns det? 

Det är också individuellt, skulle säga att möjligheterna är oändliga. -men allt hänger på individen, i det är fallet korvrånaren. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

SKORPIONEN:

Men om du var en av dem, hur hade du resonerat?

Att ingenting rättfärdigar mina olagliga handlingar, men skulle begå dem ändå. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

AuriSacraFames:

GråterGråterGråterGråterGråter

"I do'nt know you anymore! you're breaking my heart... . You're going down a path a can't follow..."
  - Padme Amidala, Star wars.

Nä, det är okej, jag överleverGlad

GråterHjärta


   
SvaraCitera