Aviseringar
Rensa alla

FRÅGETRÅD


Ämnesstartare

Varsågoda, fråga mig vad som helst, när som helst. Jag svarar. Kör ba kör!!! 


   
Citera

vem är du?


   
SvaraCitera

nej vad oförskämd jag låterLedsen va kul att du är feministHjärta behövs flerRodnar 

men när/varför/hur blev du feminist? elr har du typ varit det länge men insåg efter ett tag att du var det o börja kalla dig det??? Söt


   
SvaraCitera

hur gick du tillväga när du valde ditt nick? vad har du för bra respektive dåliga sidor?? -SKriv en uppsattssss!!!! oh VAD GILLAR DU FÖR MUSIIIIK????? :DDD


   
SvaraCitera

Vad tycker du om björn rosenström?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Reeeetooo:
Vad tycker du om björn rosenström?

Helt ärligt vet jag knappt vem han är. 


   
SvaraCitera

Vad tycker du om den bortgångna DJ Frankie Knuckles?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Attitydinkontinent:
nej vad oförskämd jag låterLedsen va kul att du är feministHjärta behövs flerRodnar 

men när/varför/hur blev du feminist? elr har du typ varit det länge men insåg efter ett tag att du var det o börja kalla dig det??? Söt

Inte alls oförskämt ju! Jag har nog alltid haft de åsikter som anses feministiska. Har alltid stuckit ut ur mängden. Tror det var i början på högstadiet jag fick höra ordet femenist, och gjorde som vilken människa som helst skulle gjort, Googlade ordet. Då insåg jag att det faktiskt finns ett ord för de åsikter jag har. Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:
Vad tycker du om den bortgångna DJ Frankie Knuckles?

Vet inte vem det är Förvirrad


   
SvaraCitera

kretivtanvändarnamn:

Inte alls oförskämt ju! Jag har nog alltid haft de åsikter som anses feministiska. Har alltid stuckit ut ur mängden. Tror det var i början på högstadiet jag fick höra ordet femenist, och gjorde som vilken människa som helst skulle gjort, Googlade ordet. Då insåg jag att det faktiskt finns ett ord för de åsikter jag har. Glad

åh va kuuul :DD
hur gammal är du?


   
SvaraCitera

vem e du kär i? *fniss* 


   
SvaraCitera

kretivtanvändarnamn: Vet inte vem det är

Obildad du är nu får du googla lite.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Attitydinkontinent:
hur gick du tillväga när du valde ditt nick? vad har du för bra respektive dåliga sidor?? -SKriv en uppsattssss!!!! oh VAD GILLAR DU FÖR MUSIIIIK????? :DDD

När jag skulle välja flydde alla mina kreativa sidor bort till andra sidan stan. Helt ärligt, kolla vad jag heter. Hade jag nu någon timme senare fått döpa om mig hade jag hetat "ogeneradtalare" LÄTT. 
Tror jag har fler dåliga än bra sidor helt ärligt. Några dåliga är arg, högljudd, svårt att sitta still, inte alltid så trevlig, dålig förlorare.Några bra är nog handlingskraftig, målmedveten, utåtriktad. 
Något jag också är dålig på är att beskriva mig själv 😉  


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Attitydinkontinent:

åh va kuuul :DD
hur gammal är du?

14, går i åttan 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

En apas melankoli:
vem e du kär i? *fniss* 

Även om jag skulle svara på den så skulle du inte ha en blekaste om vem det var, men förstår att du försökte vara rolig


   
SvaraCitera