Aviseringar
Rensa alla

Frågetråd


mynona
Ämnesstartare

Min egen frågetråd. varsågod och ställ frågor. vem vet hur länge jag är kvar, så fråga vad ni vill veta, om det finns nåt ni vill veta, så ångrar ni inte att ni aldrig gjorde det när jag är borta. jag svarar när och om jag vill men tar troligen inte illa upp över nåt, varsågod och ställ de där frågorna som gör att ni brukar säga att jag är hemlighetsfull för att ni inte vet svaret på dem. eller ni kan fråga något allmänt också om önskan finns varsågod 


   
Citera

vem är margareta?


   
SvaraCitera

Varför är du inte politiker? Eller d kanske du är? Party


   
SvaraCitera

avregga inteeeeeeeeeeeeeeeeee


   
SvaraCitera
mynona
Ämnesstartare

Obsrvera: 

Nu förväntar jag mig att snoret och fingerprints, och alla andra som säger att jag är hemlighetsfull, använder den här trådenIcke!


   
SvaraCitera
mynona
Ämnesstartare

den.fete:
vem är margareta?

aldrig att jag avslöjar det. det är för ditt eget bästa. du tycker det är spännande att ej veta: svarar jag tar jag all spänning från dig, och du som annars har så lite att glädja dig åt


   
SvaraCitera

Avregga inte, eller  ngt annat dumt!


   
SvaraCitera

vem är du

haha nej men ärligt,  vem är du? vad heter du? margareta? hur ser du ut? hur gammal är du?  var bor du? vad vill du bli när du blir stor? eller är du redan stor? bahahah


   
SvaraCitera

mynona:

aldrig att jag avslöjar det. det är för ditt eget bästa. du tycker det är spännande att ej veta: svarar jag tar jag all spänning från dig, och du som annars har så lite att glädja dig åt

tänker du svara så på alla frågor? ingen idé o skriva här ju Skeptisk


   
SvaraCitera
mynona
Ämnesstartare

Attitydinkontinent:

tänker du svara så på alla frågor? ingen idé o skriva här ju Skeptisk

nä jag svarar på alla. ibland ger jag svaret på frågan, ibland inte, förstås. jag svarar när och på vad jag vill, det tycker jag alla som skapar en frågetråd ska få göra. skapa en du med! och bumpa upp gamla


   
SvaraCitera

Okej Margareta,


   
SvaraCitera
mynona
Ämnesstartare

S3ON: Varför är du inte politiker?

är inte tillräkligt engagerad. har förstås åsikter, men de kan jag redogöra för automatiskt, jag är inte stark nog att kämpa för dem för jag har ingen motivation.

känner mig smickrad över att du tror jag skulle passa som det, tror jag. varför skulle jag passa som det? 

S3ON: Eller d kanske du är?

vad får dig att tro att jag skulle vara det? 

S3ON:
avregga inteeeeeeeeeeeeeeeeee

varför inte?


   
SvaraCitera
Draug

vad har du för ögonfärg? simpel och enkel fråga du inte kan neka svar på 😉


   
SvaraCitera
mynona
Ämnesstartare

isola: Avregga inte

varför inte

isola: eller  ngt annat dumt!

motivera


   
SvaraCitera

vad sade jag för otrevligt till dig?
i vilket sammanhang har det kommit på tal huruvida jag är snäll eller inte?
hur kommer det sig att du föredrar att ha blommor som avatar?
har det blivit någon ostmacka idag?


   
SvaraCitera