Aviseringar
Rensa alla

frågor


Ämnesstartare

Hur fejkar jag en orgasm? Rakar killar också benen? Varför blöder man? Är man steril om man inte får utlösning på länge? Går det att ha samlag fast man har mens? Blir man steril av abort? Kan man göra något åt utlösning på natten? Varför får jag ont av stånd? Hur får jag min tjej att suga av mig? Är jag bisexuell? Kan man se om en tjej är oskuld? Är det fler än jag som blir för våt av sex? Kan jag ha blivit gravid av enbart smekning? Är det farligt att raka sig? Kan man vara kär i sin lärare? Varför luktar min penis illa? Hur vet jag att han är rätt? Hur hittar jag bäst kondomer?


   
Citera

Skrik och stöna lite och låtsas darra. Nej, oftast inte, men ibland. Första gången eller varje månad? Varje månad för att tjejer är äckliga, iallafall. Nej, det är man nog inte. Ja, det går, men det är inget att rekommendera. Nej. Nej. För att du är för trång. Säg åt henne att suga. Ja. Nej. Nej. Ja. Ja. Nej. Könssjukdom. Gissa. Google.


   
SvaraCitera
edroon

Skriker, ja, vi är sårbara, testa dig, funkar, nej, japp, något fel, man frågar henne, fråga dig själv, nej, nej, nej, nej, ja, tvättar dig inte kanske, det känner du, på ica.


   
SvaraCitera

... [tard]


   
SvaraCitera
edroon

XMinGrönaLampaÄrDödX:

... [tard]

Det var länge sen man såg dig, vart har du hållit hus?


   
SvaraCitera

Palla


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Seriöst? Frågor från både kvinnliga och manliga sidan, jag blir förvirrad.
Varför vill man fejka en orgasm? ><


   
SvaraCitera
edroon

Meoow:

Varför vill man fejka en orgasm? ><

om du älskar din partner, och inte vill göra honom ledsen?[cute]


   
SvaraCitera

edroon:

Det var länge sen man såg dig, vart har du hållit hus?

Jag blev hackad, sedan var jag hos Mario och lekte hemmafru i en vecka. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

edroon:

om du älskar din partner, och inte vill göra honom ledsen?[cute]

[confused] Att ljuga är ju inte bra.


   
SvaraCitera
edroon

Meoow:

[confused] Att ljuga är ju inte bra.

sant, men vad skulle du göra?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

edroon:

sant, men vad skulle du göra?

Säga att jag älskar honom? Han brukar ge mig orgasmer så det är inget större problem.


   
SvaraCitera
edroon

Meoow:

Säga att jag älskar honom? Han brukar ge mig orgasmer så det är inget större problem.

Det är ju därför du säger att det inte är bra att ljuga, om han inte gav dig orgasmer och du nu älskar honom, skulle du fejka?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

edroon:

Det är ju därför du säger att det inte är bra att ljuga, om han inte gav dig orgasmer och du nu älskar honom, skulle du fejka?

Nopp, ser ingen anledning till det. Tjejer kan njuta av sex även utan orgasm och det vet han.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera