Aviseringar
Rensa alla

frågor? 🙂


Ämnesstartare

Kör frågan med en kille just nu i sms.. (för er som inte vet vare e så är det när man turas om att fråga varandra saker)
Och jag undrar om någon här vet nån kul fråga ja kan ställa till honom ?? 😀


   
Citera

Asså gör du en tråd varje gång du ska smsa honom eller?[rolleyes]


   
SvaraCitera

använd fantasin ba, känns lite onödigt att smsa om det inte kommer FRÅN HJÄRTAT såattsäga.


   
SvaraCitera

"lider du av ibs?"
"vad har du för kvinosyn?"
"gillar du angry sex"
"hur stor kuk har du?"

fråga saker du vill veta.[smile]


   
SvaraCitera

de hon sa [blush]


   
SvaraCitera

Tickstart:

de hon sa

du är en sån toffel. [blush]


   
SvaraCitera

nymfparanoia:

du är en sån toffel.

Bli inte arg Em! [blush][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hannnah:

använd fantasin ba, känns lite onödigt att smsa om det inte kommer FRÅN HJÄRTAT såattsäga.

Men jag har skrivit tusen saker redan o ja kommer värkligen inte på något mer ;P


   
SvaraCitera

nymfparanoia:

"lider du av ibs?"
"vad har du för kvinosyn?"


   
SvaraCitera

Om du inte kommer på något intressant att fråga så förstår jag inte varför du vill fortsätta leken. Vill du fråga för frågandets skull? Annars så fråga det du är intresserad av, vill veta eller som känns relevant för dig och ditt liv vid de tillfällen du känner passar.


   
SvaraCitera

Avbryt och ligg med honom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cornucopia:

Om du inte kommer på något intressant att fråga så förstår jag inte varför du vill fortsätta leken. Vill du fråga för frågandets skull? Annars så fråga det du är intresserad av, vill veta eller som känns relevant för dig och ditt liv vid de tillfällen du känner passar

Men ja har redan frågat tusen grejer o de e så kul men ja kommer värkligen inte på nått mer D:


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Cornucopia:

Om du inte kommer på något intressant att fråga så förstår jag inte varför du vill fortsätta leken. Vill du fråga för frågandets skull? Annars så fråga det du är intresserad av, vill veta eller som känns relevant för dig och ditt liv vid de tillfällen du känner passar

Men ja har redan frågat tusen grejer o de e så kul men ja kommer värkligen inte på nått mer D:


   
SvaraCitera

Ebba1:

Men ja har redan frågat tusen grejer o de e så kul men ja kommer värkligen inte på nått mer D:

Håller fast vid att det är en bra paus signal; vad vill du att han ska skriva till dig då?


   
SvaraCitera