Aviseringar
Rensa alla

Frågor I Mitt Huvud


Ämnesstartare

Objektiv sanning existerar inte. Det här säger att "Det finns ingen sanning.", vilket då gör att frågan "Är det sant?" uppstår. Om det är sant att det inte finns någon sanning, så finns det ju plötsligt en sanning, nämligen påståendet självt. Men då måste påståendet att det inte finns någon sanning vara falskt. Så om påståendet ”det finns ingen sanning” är sant, måste det vara falskt. En självmotsägelse i stora drag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HelylleHerman:

ta det lugnt med drogerna

varför? definiera droger. vad är exakt lugnt?

varför ska allt vara så jävla mellow nu för tiden.


   
SvaraCitera

Maxwinner:

varför? definiera droger. vad är exakt lugnt?

varför ska allt vara så jävla mellow nu för tiden.

haha ditt jävla flum 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HelylleHerman:

haha ditt jävla flum 🙂

åsnekakor tackar för riset du inte brände i den ljusa pannan du har i huvudet omkring solens aura som visar temperaturen på mina hårstrån i rymden, nedanför spanska violer.


   
SvaraCitera
Åtta

Maxwinner:

vem e fritjof capra?

En fysiker och systemteorist.

Maxwinner:

har gud ett nervsystem?

Det beror nog lite på vem eller vad denna gud är.

Maxwinner:

vad kan man tro på?

Logiska axiom.

Maxwinner:

frågetecken?

"Frågetecken, ?, är ett skiljetecken som används som avslutning på (direkta) frågor. Frågetecken kan även sättas inom parentes efter ett enskilt ord i en mening för att markera att något är osäkert [...]"


   
SvaraCitera

Maxwinner:

åsnekakor tackar för riset du inte brände i den ljusa pannan du har i huvudet omkring solens aura som visar temperaturen på mina hårstrån i rymden, nedanför spanska violer.

jag vet, skitballt [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

HelylleHerman:

jag vet, skitballt

sangria är kinesers tåbira på silverfat under rakbladsmånar med blod drippandes från hälen.

hellyle är ett annat ord för jobbig på portugisiska, fråga magnus betner och du får inget svar på den frågan men varför skulle man vilja ha det, frågor man inte kan svaret på redan är inte värda att fråga. förutom de ovanstående frågorna.

va?

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 1 - - - - - - - - - - - - - - - - -

man kan inte förlora huvudet om man inte ger bort det, gå lite på strecket så uppmärksammar du konsten i toaletterna. mona skita. hatar van gogh. jävla huvudkuk-

- - - - - - - - - - - - - - - - - Sammanslagning 2 - - - - - - - - - - - - - - - - -

jag vill ha soulfood och nåt att skäta. sen vill jag lou reed harpandes på en jackie som tuggar gräset, som litar på james dean men valium hjälper.

ibland.

om man har turen att få en svart gospelkör bakom dig/sig ovanför allt


   
SvaraCitera

Maxwinner:

varför ser man aldrig ett marscherande band av italienare i en kina restuarang?

för att de föredrar italienskt

Maxwinner:

gör bacon musik när man steker dem?

ja, och de hoppar och dansar på stekpannan när de steks

Maxwinner:

vart är min fru?

i'm right here.

Maxwinner:

är is vattnets coola tvilling, eller bara ett alter ego?

tror minsann att det är ett alter ego. när vattnet är på glatt humör är det vatten, och när det är på sämre blir det till is. liksom blir stelt och vill försvinna för ett tag.

Maxwinner:

vad blir det till middag?

pasta.

Maxwinner:

varför har jag tretton fingrar?

har du?

Maxwinner:

vad kan man tro på?

ingenting, man vet ju inte ens om allt det här; livet, världen osv, verkligen existerar.

allt kanske bara är en inbillning. man kanske ligger och drömmer att man lever.
men vart är det då, som man ligger och drömmer?


   
SvaraCitera

Maxwinner:

hellyle är ett annat ord för jobbig på portugisiska, fråga magnus betner och du får inget svar på den frågan men varför skulle man vilja ha det, frågor man inte kan svaret på redan är inte värda att fråga. förutom de ovanstående frågorna.

maxwinner är ett annat ord för bög på gambianska, fråga gärna leif gw persson, för han lär säga att det inte är det men vad vet han?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vettu, saxofoner är inte helt fel. jag hatar dem bara litegrann.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohfckyou:

i'm right here.

vart bor du inte?

ohfckyou:

allt kanske bara är en inbillning. man kanske ligger och drömmer att man lever.
men vart är det då, som man ligger och drömmer?

precis. hatar inte dig, så du glömmer bort annat. kom ihåg louis armstrong om 4 dagar. [love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Maxwinner:

Kommer vi människor eventuellt beblanda oss med robotar?

Image

[love]


   
SvaraCitera

Maxwinner:

vart bor du inte?

oj, det är väldigt många ställen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ohfckyou:

oj, det är väldigt många ställen.

skriv några meningar om varje ställe i ett PM [smile] är intresserad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag drack upp min vodka nu. hejsan heltidsalkoholist.


   
SvaraCitera