Aviseringar
Rensa alla

Frågor inför uppkörning+teoriprov!


Ämnesstartare

Tja. Nu är det så, jag har uppkörning på måndag. JAg har räknat ut att jag har totalt 2 dagar på mig att plugga på teoriprovet, bra planering, jag vet:D Har ni några tips inför uppkörningen och tror ni det är möjligt att klara teoriprovet?? Tack på förhand


   
Citera

När jag pluggade inför teorin drog jag hem ett sånt där testprogram till datorn och körde tills jag kunde alla frågor utantill, det funkade för mig. Tog la några timmar effektiv tid


   
SvaraCitera

wallenberz:

Har ni några tips inför uppkörningen

Ja, ta det lugnt, följ reglerna, glöm inte bort att blinka och kör inte mot rött ljus och framför allt, planera din körning!

wallenberz:

tror ni det är möjligt att klara teoriprovet??

Nej, om du inte har pluggat innan nu så har du ingen chans.

Jo, självklart kan du klara det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har gått några teorilektioner men inget mer... 2 dagar med boken och vägmärkena,, är det möjligt?


   
SvaraCitera

wallenberz:

Jag har gått några teorilektioner men inget mer... 2 dagar med boken och vägmärkena,, är det möjligt?

Ja!


   
SvaraCitera

Du kommer med största sannolikhet misslyckas med båda, kom ihåg det [bigsmile]


   
SvaraCitera

När jag skulle ta lappen så hade jag mest slöläst lite i boken och varit allmänt uppmärksam i trafiken för att lära mig av andra.
Sen glömde jag att plugga och glömde bort att jag skulle ha teoriprov.
Somnade dagen innan och tänkte inte alls på det, sen vaknade jag vid 5 på morgonen och det första jag tänkte på var att jag skulle ju fan skriva om några timmar, då gick jag upp och satte mig vid datorn och tanka hem ett körkortsprogg och körde det ett gäng gånger på morgonen innan jag drog till plugget och var där i en timme, sen på vägen till skrivningen så köpte jag 4 red bull och drog i mig.

Jag klarade teoriprovet först av alla som satt i samma sal som mig och hade 3 fel bara.

Så ja, klart som korvspad du kan klara det, jag har 2 tips till dig; ladda hem ett körkortsprogram och mata igenom, det andra tipset är att du pissar innan du går in och ska skriva, det gjorde inte jag och jag höll på att pissa på mig på slutet (kan ha varit därför jag var klar först).

Juste, en till grej, dom flesta sitter och pluggar som fan i väntsalen när dom väntar på att få gå in, gör inte det, bättre att sitta och läsa tidningen eller nått annat för att koppla av lite annars är det lätt att man tänker förmycket på det som man senast läste i boken.

Ta det lugnt innan och försök koppla av så ska det nog gå vägen, förutsatt att du pluggat lite innan.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera