Aviseringar
Rensa alla

Frågor kring Klamydia.


Ämnesstartare

Hej.

Fick reda på igår att bruden jag förlorade oskulden med har klamydia. Vi har haft oskyddat sex 3 gånger (fråga mig inte varför helt jävla dumt i huvudet) och chansen att jag också har det är ju då typ 1000%.

Jag ska dra till ungdomsmottagningen om typ 1h och jag har lite frågor kring det. Testet är väll pissa i en mugg? Eftersom jag har haft sex med henne oskyddat 3 gånger så är det ju stor chans att jag har det så kommer jag kunna få antibiotikan direkt idag? eller måste jag vänta på svar, och hur lång tid tar det att få svar i sådana fall?

Jag ska gå på öppet hus på ungdomsmottagningen, går det att testa sig där?

Vore jättebra om någon kunde svara på dessa funderingar!!


   
Citera
Åtta

Ja, det går att testa sig genom att lämna urinprov. Dock måste du vänta ett tag på svar. Hur länge vet jag inte. När du väl fått svar (om svaret är negativt så får du inget svar) så kan du få antibiotika utskrivet och kan troligen hämta ut det samma dag.


   
SvaraCitera

skallfraktur:

Jag ska gå på öppet hus på ungdomsmottagningen, går det att testa sig där?

jag tror att du får boka tid.


   
SvaraCitera

tar 2 veckor att få svar på klamydiaprov

sen får du din medicin


   
SvaraCitera

[party]


   
SvaraCitera

Cacaoxo:

jag tror att du får boka tid.

om det är öppet hus går det oftast att testa sig där och då


   
SvaraCitera

isola:

om det är öppet hus går det oftast att testa sig där och då

okej [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fyfan va surt att råka ut för detta med första bruden, haha... stackars jevel![party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Schysst tjej. [rolleyes]
Använd alltid kondom [no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag vet detta suger:P

Är asförbannad på henne, fast jag vet att det är mitt fel också, but can't help it.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tur att det bara var klamydia och inte SUPERAIDS så krya på dig.
Frågan är ju mer (tycker jag) varför hon hade oskyddat sex med dig när hon visste att hon var sjuk.
Iaf fick jag intrycket av att hon visste om det i förväg, ber om ursäkt om så inte var fallet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det visste hon typ inte, enligt henne. Däremot fick hon ett samtal ett tag innan hon ringde mig och berättade, så man undrar ju om hon gick och testade sig, sen hade sex med mig för att sen få reda på att hon var sjuk..


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera