Aviseringar
Rensa alla

Frågor och funderingar kring bögar och bi.


Ämnesstartare

Alla tjejer kan skita i och svara för jag är inte intresserad av era svar.

Om du är kille och bög, inte bi, svara på denna:
Fråga 1: Om du föreställer dig sex med en tjej, eller eventuellt blir smekt "erotiskt" av en tjej, blir ni äcklade då?

Om jag ser på bögporr, föreställer mig en bögakt el någon kille är för närgången så blir jag rent ut sagt äcklad. Mår dåligt och kan inte sluta tänka på det, vidrigt tycker jag det är.

Detsamma gäller er o tjejer?

För alla killar som är bögar och bi.
Fråga 2: Vad är det ni blir påtända/attraherade av hos en kille bortsett från kuken (röven?)? Är det Utseendet? Våldet, aggresiviteten, smartheten? Vad?

MVH


   
Citera
Ämnesstartare

A_D_R_E_N_A_L_I_N:

Fråga 1: Om du föreställer dig sex med en tjej, eller eventuellt blir smekt "erotiskt" av en tjej, blir ni äcklade då?

aa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

A_D_R_E_N_A_L_I_N:

smartheten

*fniss*


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

A_D_R_E_N_A_L_I_N:

Fråga 1: Om du föreställer dig sex med en tjej, eller eventuellt blir smekt "erotiskt" av en tjej, blir ni äcklade då?

Näää. Är väl snarare som att jag tänker på något som inte gör mig sexuellt upphetsad bara, ungefär som att tänka på bullar. Skulle dock inte banga på att prova med en brud[blush]

A_D_R_E_N_A_L_I_N:

Fråga 2: Vad är det ni blir påtända/attraherade av hos en kille bortsett från kuken (röven?)? Är det Utseendet? Våldet, aggresiviteten, smartheten? Vad?

Haha, gosh[crazy] Är väl hela paketet jag tänder på(inte paketet som i kuk+pung): Utseendet, personen, snoppen, hela kroppen osv.

Varför skulle jag tända på våld? [tard]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

A_D_R_E_N_A_L_I_N:

Om jag ser på bögporr, föreställer mig en bögakt el någon kille är för närgången så blir jag rent ut sagt äcklad. Mår dåligt och kan inte sluta tänka på det, vidrigt tycker jag det är.

Jag är hetero och kollar iofs inte på porr, men jag äcklas inte av tanken på att två killar hånglar eller nåt (även om det inte attraherar mig heller).


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Motborgare:

Jag är hetero och kollar iofs inte på porr, men jag äcklas inte av tanken på att två killar hånglar eller nåt (även om det inte attraherar mig heller).

Jag tycker det ser så fel ut och nä. Brrr. Ser direkt äckligt ut. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Michee:

Näää. Är väl snarare som att jag tänker på något som inte gör mig sexuellt upphetsad bara, ungefär som att tänka på bullar. Skulle dock inte banga på att prova med en brud[blush]

Ok, neutralt alltså.

Michee:

Varför skulle jag tända på våld? [tard]

U tell me ^^ Vill du ha maskulint utseende eller tänder du på "feminina" killar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

A_D_R_E_N_A_L_I_N:

Jag tycker det ser så fel ut och nä. Brrr. Ser direkt äckligt ut. [sad]

Det har bara med din uppväxt och uppfostran att göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

A_D_R_E_N_A_L_I_N:

Jag tycker det ser så fel ut och nä. Brrr. Ser direkt äckligt ut. [sad]

Tyckte jag också när jag gick i högstadiet och var homofob. ;P


   
SvaraCitera

A_D_R_E_N_A_L_I_N:

Våldet, aggresiviteten

vore ju typ samma sak som om tjejer skulle tända på killar för att de var aggressiva/våldsamma..? O.o

Inte för att jag är en homosexuell man, men jag skulle gissa att de ser ungefär samma saker hos män som kvinnor gör....[tired]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Det har bara med din uppväxt och uppfostran att göra.

Jupp, men fortfarande sant för det ^^

Motborgare:

Tyckte jag också när jag gick i högstadiet och var homofob. ;P

Homofob, trångsyte jävel. 😉 har aldrig varit homofob [zzz]

Blivande_japan:

vore ju typ samma sak som om tjejer skulle tända på killar för att de var aggressiva/våldsamma..? O.o

Eftersom evolutionen inte sållat bort testosteronets aggresivitetseffekt betyder det att tjejer mer eller mindre föredragit män som varit aggresiva. Och gör fortfarande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

A_D_R_E_N_A_L_I_N:

Eftersom evolutionen inte sållat bort testosteronets aggresivitetseffekt betyder det att tjejer mer eller mindre föredragit män som varit aggresiva. Och gör fortfarande.

Det stämmer inte, evolutionen fungerar inte så. 25-40% av världens män lider av tidig utlösning, detta betyder inte att detta är en attraktiv egenskap.


   
SvaraCitera

A_D_R_E_N_A_L_I_N:

tjejer mer eller mindre föredragit män som varit aggresiva.

vad ska jag med en aggressiv man till, är ju lagom aggressiv själv[mad]

[party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Det stämmer inte, evolutionen fungerar inte så. 25-40% av världens män lider av tidig utlösning, detta betyder inte att detta är en attraktiv egenskap.

Lider av för tidig utlösning. LOL. Det är väl bra att man får ut sperman så fort som möjligt ur ett rent biologiskt perspektiv?

Blivande_japan:

vad ska jag med en aggressiv man till, är ju lagom aggressiv själv[mad]

För när någon är stygg mot dig så du börjar gråta behöver du en man som fixar problemet till dig 🙂 Hur skulle det se ut om din man satte sig ned o började gråta istället för att försvara dig medan du blev anfallen av en hund...

Eller om du blev slagen i huvudet av en annan man så du började gråta, så kommer din man och börjar lipa av medkänsla för dig istället för att slå skiten ur mannen som orsakade dig smärta..

Funkar liksom inte... Men om du är aggresiv får du gärna komma hem till mig ikväll för jag är ensam hemma och förbannad så behöver få ut lite frustation.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

A_D_R_E_N_A_L_I_N:

Lider av för tidig utlösning. LOL. Det är väl bra att man får ut sperman så fort som möjligt ur ett rent biologiskt perspektiv?

Ja, men är det attraktivt? Tänder tjejer på det? För det var ju i stort sett det:

A_D_R_E_N_A_L_I_N:

testosteronets aggresivitetseffekt betyder det att tjejer mer eller mindre föredragit män som varit aggresiva.

antyder på. Det finns inga belägg för att tjejer överlag skulle föredra testosteronets bieffekter, även om testosteronet säkerligen hjälpt männen att överleva, historiskt sett.


   
SvaraCitera