Aviseringar
Rensa alla

Frågor och funderingar kring bögar och bi.


Ämnesstartare

Mawns:

Ja, men är det attraktivt? Tänder tjejer på det? För det var ju i stort sett det:

Varken eller. Det har inte med attraktion att göra öht. När man kommit dit så att det är dags för utlösning är det skitsamma när man kommer, tjejen är redan upenbarligen attraherad av en. Jag snackar om mannens beteende, du snackar om något annat.

Mawns:

antyder på. Det finns inga belägg för att tjejer överlag skulle föredra testosteronets bieffekter, även om testosteronet säkerligen hjälpt männen att överleva, historiskt sett.

Det är ingen bieffekt. Aggresiviteten behövs visserligen inte idag på samma sätt, särskilt inte här i västvärlden. Men visst behövs den fortfarande ^^ Tänk om en hund attackerar, eller man förlorar på CS [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

A_D_R_E_N_A_L_I_N:

Det är ingen bieffekt. Aggresiviteten behövs visserligen inte idag på samma sätt, särskilt inte här i västvärlden. Men visst behövs den fortfarande ^^ Tänk om en hund attackerar, eller man förlorar på CS [bigsmile]

Det har ju fortfarande inget med hur attraktiv man är att göra, säger jag ju!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Det har ju fortfarande inget med hur attraktiv man är att göra, säger jag ju!

Du har rätt. Men det är en viktig del i vårat parningsystem. Tänk om inte killar hade tagit intiativen ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

A_D_R_E_N_A_L_I_N:

Du har rätt. Men det är en viktig del i vårat parningsystem. Tänk om inte killar hade tagit intiativen ^^

Då skulle allting varit mycket skönare [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

A_D_R_E_N_A_L_I_N:

Om jag ser på bögporr, föreställer mig en bögakt el någon kille är för närgången så blir jag rent ut sagt äcklad. Mår dåligt och kan inte sluta tänka på det, vidrigt tycker jag det är.

Det blir inte jag. Jag tänder inte på det öht, men blir då rakt inte äcklad. Nu har jag nog iofs en rätt högt satt äckelgräns, men ändå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

bögar å bin [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Mawns:

Då skulle allting varit mycket skönare [cool]

Tjejerna hade blivit så kåt att de började ha lebbsex med varandra... det skulle blivit männens undergång! Jävla spermbanker...

Budolicious:

Det blir inte jag. Jag tänder inte på det öht, men blir då rakt inte äcklad. Nu har jag nog iofs en rätt högt satt äckelgräns, men ändå

Jag tror min pappa har påverkat mig 🙂 han är homofob - vilket jag visserligen inte är.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

fade:

bögar å bin [bigsmile]

Haha, satan. Man kan inte ändra rubriken nu 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

A_D_R_E_N_A_L_I_N:

Haha, satan. Man kan inte ändra rubriken nu 🙁

Oj, tänkte jag inte ens på... 😛
Tyckte bara bögar å bin lät kul xD typ som blommor å bin... 😛


   
SvaraCitera

A_D_R_E_N_A_L_I_N:

För när någon är stygg mot dig så du börjar gråta behöver du en man som fixar problemet till dig

Jag börjar inte gråta av sådant[no-no]

A_D_R_E_N_A_L_I_N:

Eller om du blev slagen i huvudet av en annan man så du började gråta

Det är jag som slår män så att de börjat gråta!?![tard]

A_D_R_E_N_A_L_I_N:

Men om du är aggresiv får du gärna komma hem till mig ikväll för jag är ensam hemma

Har bättre saker för mig[no-no][cool]
Dold text: ska se på paradise hotel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

A_D_R_E_N_A_L_I_N:

Homofob, trångsyte jävel. 😉 har aldrig varit homofob [zzz]

Låter ju ganska homofobiskt att äcklas av homosexualitet? Är det inte rasism om man skulle äcklas av tanken på sex med en svart tjej? [ops]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

A_D_R_E_N_A_L_I_N:

U tell me ^^ Vill du ha maskulint utseende eller tänder du på "feminina" killar?

Alltså, maskulinitet är väl det jag föredrar men jag är inte tillräckligt fördomsfull för att säga att jag inte attraheras av feminina killar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Motborgare:

Låter ju ganska homofobiskt att äcklas av homosexualitet? Är det inte rasism om man skulle äcklas av tanken på sex med en svart tjej?

I think u are wrong.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

A_D_R_E_N_A_L_I_N:

Är det Utseendet? Våldet, aggresiviteten, smartheten? Vad?

kan säga att jag är livrädd för aggresivitet. våld blir jag också jätte rädd för.

men ok smarthet kan vara sexigt, men män är så självgoda. tror typ att dom vet o kan allt. ack den dag då dom har fel. då blire ju värsta pinsamheten för dom...

nix, det jag tänder på brukar vara utseendet. men det är inte ofta jag tänder på en kille. typ 1 gågn var tredje år. annars är det tjejer jag tänder på.


   
SvaraCitera
ziiesh

Motborgare:

Låter ju ganska homofobiskt att äcklas av homosexualitet? Är det inte rasism om man skulle äcklas av tanken på sex med en svart tjej? [ops]

nej, där har du nog fel. jag äcklas av bajssex men jag är inte ... öh.. hatare av bajs för det. Eller alltså... äh, du fattar 😛
Man är ju inte rasist bara för att man inte tänder på svarta 😛


   
SvaraCitera