Aviseringar
Rensa alla

Frågor och svar om nya Ungdomar.se


Ämnesstartare

toffini:

var söker man efter medlemmar?

Det är på ingång på desktop. I mobilen klickar du på menyn uppe till vänster.

Nintendo:

Gillar att det går att välja att bara se pollar. Älskar pollar.

Tumme upp


   
SvaraCitera
mynona

Jag är också lite förvirrad när det gäller pm. Det verkar som om man ser båda de man skickat och de man fått på samma lista, inte på olika sidor som förut. Det känns svårt att leta upp vilka man vill läsa, de verkar ha kommit i fel ordning ... jag ser ett pm jag skickade för ett år sedan bredvid ett jag fick igår ...


   
SvaraCitera

vrf kan man ej komma till senaste inlägget i en tråd längre? el gör ja fel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Blivande_japan:
vrf kan man ej komma till senaste inlägget i en tråd längre? el gör ja fel

Man kan komma till senaste sidan om man trycker på tidpungten för senast skapade inlägget.


   
SvaraCitera
mynona

Kan man inte se sina gamla inlägg längre? Har alla gamla trådar försvunnit?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Kan man inte se sina gamla inlägg längre? Har alla gamla trådar försvunnit?

Det ska komma, om ett litet tag. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Önskar lite större skrivfält/mindre textstorlek samt tydligare separation av startinlägg när man bläddrar mellan sidor i en tråd (startinlägg syns alltid högst upp).

Måste man scrolla längst ned i en tråd för att komma åt knappar för bläddring?

Försvinner notifikationerna som tipsar en om att följa trådar m.m. så småningom? Verkar så.

Knappen för att komma till senast skrivna inlägg i en tråd är inte så tydlig (datum och klockslag längst till höver ovanför användarnamnet). Dessutom så står det "Gå till slutet av råden" när man håller musen över, fattas 1st t.


   
SvaraCitera
mynona

Jag tycker att flera av min pm verkar ha försvunnit? Både de man skickade och de man gått står på samma sida, och helt okronologiskt också, verkar det? har verkligen pm försvunnit? 


   
SvaraCitera
Zaun
 Zaun

Detta var ju super! Gillar det som fan. Dock lite för ljus design men det duger, kommer ni släppa olika teman/designer till siten? ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Jag är också lite förvirrad när det gäller pm. Det verkar som om man ser båda de man skickat och de man fått på samma lista, inte på olika sidor som förut. Det känns svårt att leta upp vilka man vill läsa, de verkar ha kommit i fel ordning ... jag ser ett pm jag skickade för ett år sedan bredvid ett jag fick igår ...

PM är en liten knepig historia eftersom att det är ett helt nytt system vilket gör att gamla PM syns i lite omkullkastad form. Det är något vi får leva med, tyvärr. Ledsen

mynona:

Kan man inte se sina gamla inlägg längre? Har alla gamla trådar försvunnit?

Nej, ALLA gamla inlägg är sparade och post-counten på din profil kommer att uppdateras så småningom.

Zaun:

Detta var ju super! Gillar det som fan. Dock lite för ljus design men det duger, kommer ni släppa olika teman/designer till siten? ^^

Kul att du gillar! Vi har inga planer på teman, dock.


   
SvaraCitera

deteD:

Var är gästboken? ((( Håller med Patten, sämsta skiten någonsin.

det har anonserats i flertalet trådar att den kommer försvinna. men du kan nu som förut skicka pm till folk


   
SvaraCitera

patrick bateman:

Sämsta skiten nånsin. Vill inte vara taskig men fattar inget och vart fan är min profil liksom? Kan inte hitta mina bevakae trådar, kan inte se mina gamla trådar, kan inte se mina gamla inlägg eller nåt

 

Snälla ta tillbaka riktiga um.

 

This.

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Konstig sidan är, ska testa i mobilen hur den är 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kommer det finnas en sökfunktion för oss som är under 83 och som vet vad en dator är?

Och går det på något sätt att skriva typ smileys och citeringar osv med tangentbordet? Hatar att behöva använda musen jämnt och ständigt. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

måste dock säga att mobilversionen är rätt lyckad. där gjorde ni ett bra jobb.


   
SvaraCitera