Aviseringar
Rensa alla

frågor om gråt


Ämnesstartare

1.Hur länge har du gråtit utan några längre pauser?(på ett ungefär då jag antar att folk inte tar tid....)
2. Hur ofta gråter du?
3. Känns det som att du oftast gråter för saker som faktiskt är värda att gråta för?
4. När grät du senast?
5.Tycker du det är pinsamt att gråta?

Jag är extremt dålig på att gråta, men när det väl är dags så är det alltid på fel plats vid fel tid så att jag måste hålla inne det och svälja.


   
Citera
Ämnesstartare

Kan inte svara, män gråter inte


   
SvaraCitera

kallprat:

2. Hur ofta gråter du?

aldrig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Varför skulle gråta vara ett problem?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1. Säkert flera timmar.
2. Någon/några gånger i månaden kanske, men det beror på.
3. Jag gråter ofta till filmer och så vilket är jävligt onödigt. Sen börjar jag jämt gråta om jag upptäcker någonting riktigt jobbigt som jag inte tänkt på förut. Men det är rätt skönt att gråta, tycker alltid man mår bättre efteråt.
4. Idag, trillade med cykeln 😛
5. Njä.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1.Hur länge har du gråtit utan några längre pauser?(på ett ungefär då jag antar att folk inte tar tid....) Ett dygn tror jag
2. Hur ofta gråter du? aldrig nästan, väldigt dåligt. Borde gråta ibland, nyttigt och så.
3. Känns det som att du oftast gråter för saker som faktiskt är värda att gråta för?Ja, om jag gråter så är det någonting riktigt allvarligt.
4. När grät du senast?begravning
5.Tycker du det är pinsamt att gråta?Ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1.Hur länge har du gråtit utan några längre pauser?(på ett ungefär då jag antar att folk inte tar tid....) Några timmar
2. Hur ofta gråter du?Olika
3. Känns det som att du oftast gråter för saker som faktiskt är värda att gråta för?Nej, periodvis kan jag gråta för minsta lilla som går fel eller har gått fel
4. När grät du senast?20minuter sedan
5.Tycker du det är pinsamt att gråta?Framför folk ja, annars bryr jag mig inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1. Timme kanske
2. Aldrig förutom óm jag tittarp å något sorgligt men försöker hålla mig [crazy]
3. vet inte
4. har gråtit hela dagen idag, igår och i lördags (förskyldsjuk hihihi)
5. mmmmm men inte om man gråter pga något stort/man är full vilket aldrig händer mig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1. ingen aning några h
2. alldeles för ofta
3. inte vet jag men antagligen
4. i går
5. ja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1.Hur länge har du gråtit utan några längre pauser?(på ett ungefär då jag antar att folk inte tar tid....): En dag kanske.
2. Hur ofta gråter du? Väldigt sällan. Oftast lyckas jag bara skrynkla ihop ansiktet och fälla en tår. Trist för det känns ibland som att hela kroppen är full av saltvatten.
3. Känns det som att du oftast gråter för saker som faktiskt är värda att gråta för? Nja. Jag brukar inte gråta när jobbiga saker händer, men så kan jag istället plötsligt börja gråta för att t.ex ett barnprogram är sorgligt. Samlar på mig tårar och släpper ut dem vid underliga tillfällen.
4. När grät du senast? Haha nyss. Första gången på en månad jag lyckades gråta på riktigt och inte bara skrynkla ansiktet. Helt mosig i fejset nu.
5.Tycker du det är pinsamt att gråta?
Ja, väldigt. Även när jag har en bra anledning till det. Gillar inte att visa mig sårbar.


   
SvaraCitera

kallprat:

1.Hur länge har du gråtit utan några längre pauser?(på ett ungefär då jag antar att folk inte tar tid....)

En timme ungefär, tror jag.

kallprat:

2. Hur ofta gråter du?

Vet inte. Lite då och då. Någon gång i månaden, minst.

kallprat:

3. Känns det som att du oftast gråter för saker som faktiskt är värda att gråta för?

Nej, oftast gråter jag för fåniga saker.

kallprat:

4. När grät du senast?

Hm. Är inte säker. Förra helgen var det nog.

kallprat:

5.Tycker du det är pinsamt att gråta?

Bara när någon ser på.


   
SvaraCitera

1.Hur länge har du gråtit utan några längre pauser?(på ett ungefär då jag antar att folk inte tar tid....)
Någon/några timmar. Öh, vet inte riktigt.

2. Hur ofta gråter du?
Inte särskilt ofta nu för tiden.

3. Känns det som att du oftast gråter för saker som faktiskt är värda att gråta för?
Nej, tvärtom. Heh.

4. När grät du senast?
Öh. Hm. Oj. När jag läste ut min bok tror jag. Sorglig. [blush]

5.Tycker du det är pinsamt att gråta?
Ibland.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gråter ej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Evil Conduct:

Kan inte svara, män gråter inte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

1.Hur länge har du gråtit utan några längre pauser?(på ett ungefär då jag antar att folk inte tar tid....)
Ett par timmar kanske.

2. Hur ofta gråter du? Det är olika, inte jättesällan och inte jätteofta.

3. Känns det som att du oftast gråter för saker som faktiskt är värda att gråta för? Även det är olika.

4. När grät du senast? Grät lite i natt.

5.Tycker du det är pinsamt att gråta? Nej, inte särskilt.


   
SvaraCitera