Aviseringar
Rensa alla

frågor om sex och sprut av alla sorter:)


Ämnesstartare

Till tjejer. tkr ni om att prata om sex med killer ? och hur tycker ni att sex skall vara ? typ på sådant sätt som porr eller mer lugnt? JAG älskar att snacka om sex av alldess like!:D haha, Och de här med att killar sprutar på tjejer va föreslår ni?

KILLAR! vad tycker ni om att prata om sex? och var gillar ni att spruta på tjejen eller hur tycker ni SVARA ALLA:D


   
Citera

[tired]


   
SvaraCitera

biiite:

vad tycker ni om att prata om sex?

Nej inte direkt tycker de fått en ganska skev bild porr skadade personer över allt. Och jag hatar onenightstands! Varför skulle man gilla att spruta de är ju bara till för att kränka.?


   
SvaraCitera

biiite:

KILLAR! vad tycker ni om att prata om sex? och var gillar ni att spruta på tjejen eller hur tycker ni SVARA ALLA:D

Jag tycker det är osexigt att bli sprutad i ansiktet, typ grovt förnedrande. Men annars är det väl ganska hett att komma på sin partners kropp [cute]


   
SvaraCitera

Andy91:

Jag tycker det är osexigt att bli sprutad i ansiktet, typ grovt förnedrande. Men annars är det väl ganska hett att komma på sin partners kropp [cute]

biiite:

Till tjejer


   
SvaraCitera

sockerdricka:

korkad kommentar

Läs nedan:

biiite:

KILLAR! vad tycker ni om att prata om sex? och var gillar ni att spruta på tjejen eller hur tycker ni SVARA ALLA:D


   
SvaraCitera

Andy91:

Läs nedan:

nej vill inte


   
SvaraCitera

biiite:

tkr ni om att prata om sex med killer ? och hur tycker ni att sex skall vara ? typ på sådant sätt som porr eller mer lugnt? JAG älskar att snacka om sex av alldess like!:D haha, Och de här med att killar sprutar på tjejer va föreslår ni?

Beror väl på killen. Eller nä.. Jag tycker alltid om att prata om sex, med vem det än är.

Jag tycker inte om "levande ljus, vacker musik"-sexet. Det kan jag klara mig utan. Men jag vill inte ha tysk hårdporr-sex heller. Jag vill ha intressant sex. Roligt sex, påhittigt sex.

Jag absolut hatar sperma. H. A. T. A. R. Sprutar man på mig ska det finnas en deal först. Och då sker det enbart för att killen tänder på det och jag vill vara lite schysst. Men jag har inte träffat några sådana killar ännu. Som vill spruta på mig alltså.


   
SvaraCitera
Tyrael

biiite:

var gillar ni att spruta på tjejen

PORRSKADAD [wink]


   
SvaraCitera

biiite:

Till tjejer. tkr ni om att prata om sex med killer ?

Jag tycker om att prata sex med både tjejer och killar, synd bara att de flesta killar ofta är så pryda när man pratar sex med dem. Kanske för att man är tjej?

biiite:

och hur tycker ni att sex skall vara ? typ på sådant sätt som porr eller mer lugnt?

Beror väl på vad du menar med "sådant sätt som porr".
Jag gissar att jag har aldedes för lite erfarenhet av så kallad mainstreamporr för att besvara frågan. Gillar lite hårda tag sådär, sen om det är "sådant sätt som porr" det vet jag inte..

biiite:

Och de här med att killar sprutar på tjejer va föreslår ni?

Ofta har det hänt att jag blivit sprutad på magen när det inte funnits någon kondom tillhands och jag inte käkat p-piller, men det har enbart varit av praktiska skäl, har inget emot sperma men slipper gärna kladdet om det går..

Altsomalt: Sex handlar om att båda ska ha det skönt och njuta, man ska inte göra något för att man SKA göra det, gör bara saker som en eller båda njuter av och ingen mår dåligt över, och tjata inte på någon om något den inte vill göra.
Förövrigt så är porr inte en instruktion för hur man ska ha sex.


   
SvaraCitera

biiite:

Och de här med att killar sprutar på tjejer va föreslår ni?

man ska ju komma inne i bruden.. skönast [crazy]

konstruktioner:

Jag absolut hatar sperma. H. A. T. A. R.

Tell your man to eat pineaple, that will give him sweet sperm [cool]


   
SvaraCitera

Jag tycker om att prat om sex. I alla fall med min pojkvän och mina nära vänner. Det borde ju inte vara någon spänning om man ändå har sex kan man ju lika gärna prata om det (hehe, nu lät det som om jag har sex med mina nära vänner[crazy]).

Sex ska vara lite hårt och eh... rått liksom men ändå omtänksamt och respektfyllt. Tycker jag.

Och sist men inte minst: Snälla! Spruta mig inte någonstans på kroppen. Det är fan skabbigt. Blä!


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera