Aviseringar
Rensa alla

Frågor som behöver svar =)


Redx
 Redx
Ämnesstartare

Ok Tjejer, vilket av detta skall jag gå för:

1. Gå fram säga hej, skapa en konversation

2. Köpa en blomma (ros) ge den till tjejen och sedan skapa Konversation därifrån

3. Fråga någon som jobbar med tjejen och prata igenom dom

4. Inte bry mig, Händer det så händer det

NOTERA! Jag har aldrig pratat eller sagt hej till tjejen förut, känner henne inte alls.

Har bara haft ögonkontakt.

Tack för er tid.


   
Citera

Jag hade gjort:

Redx: 4. Inte bry mig, Händer det så händer det

Du borde: 

Redx: 1. Gå fram säga hej, skapa en konversation


   
SvaraCitera
Redx
 Redx
Ämnesstartare

Kan förklara lite kort här för er som e mer nyfikna om vad allt handlar om, mitt emot mitt jobb, jobbar alltså denna tjej, hon ser ut att vara min ålder (25) hon e inte den snyggaste jag sätt, men jag kan inte sluta kolla på henne / tänka på denna mystiska tjej, det är helt sjukt, det känns som jul när man va 10år och väntar på det du längtat efter alla dessa månader, och du vet till 100% att du bara vill ha den presenten.


   
SvaraCitera
Redx
 Redx
Ämnesstartare

Buddah:
 

Jag känner lite så att, jag har vart i denna sandlåda förut då jag gav hela mig till en tjej jag skulle dö för, var flera år sedan. Men blev dissad och jag har inga ord hur dåligt jag mådde då, men också känner jag att jag inte ska bry mig och låta det hända automatiskt, men då finns chansen att jag missar en chans som jag kommer ångra mig på sedan.


   
SvaraCitera

Redx: 1. Gå fram säga hej, skapa en konversation


   
SvaraCitera

Redx: Jag känner lite så att, jag har vart i denna sandlåda förut då jag gav hela mig till en tjej jag skulle dö för, var flera år sedan.

Du behöver ju inte springa rätt in med huvudet före bara för att du tar kontakt? Ta det lite lugnt i början och försök lära känna henne. Sen märker du om det känns så pass bra att det går att ta vidare. Glad


   
SvaraCitera

Redx: Gå fram säga hej, skapa en konversation


   
SvaraCitera

Redx:


2. Köpa en blomma (ros) ge den till tjejen och sedan skapa Konversation därifrån


du har s1 för mkt romantiska komedier

................


   
SvaraCitera