Aviseringar
Rensa alla

Frågor som rör alla


Hm, nja ingen rolig dröm tyvärr precis ^^ Men för ett tag sen så drömde jag att jag var på rymmen från nånstan? och hamnade på isbana hehe..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Little-traci drömmar kommer och går Blink


   
SvaraCitera

jag drömde en gång att jag höll i ett nyfött barn under vatten och efter ett tag realiseade jag att vi var under vatten så fick panik och då dök det fram en stor spiraltrappa gjord av vatten som ledde upp till himmelen så jag gick upp på den till molnen men sen försvann barnet när vi hade kommit fram. what


   
SvaraCitera

Drömde för någon dag sen att jag höll i en fisk som var ca 3 meter, sen blev den helt plötsligt påkörd av tåget Party


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finns många konstiga drömmar 


   
SvaraCitera

jag hade lerkrig med en human sized docka en gång, vilken upplevelse


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har mest framtidens drömmar och snuskiga drömmar 


   
SvaraCitera

hah ja


   
SvaraCitera
Lokes

Drömde också konstigt inatt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lokes:
Drömde också konstigt inatt

Okej inte lätt 


   
SvaraCitera
Lokes

t800venom:

Okej inte lätt 

Nä inte lätt alls drömde om mjölkpaket


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lite ovanligt men så kan det vara 


   
SvaraCitera
oneday

Drömde om att jag visste massa saker om the American government som jag var supernära på att exposa. Men innan jag väl hann så föll jag till golvet jättehårt och government hade en restart på mig. Bönade och bad för att jag inte skulle dö


   
SvaraCitera
Lokes

oneday:
Drömde om att jag visste massa saker om the American government som jag var supernära på att exposa. Men innan jag väl hann så föll jag till golvet jättehårt och government hade en restart på mig. Bönade och bad för att jag inte skulle dö

Lore


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Så kan man drömma 


   
SvaraCitera