Aviseringar
Rensa alla

Frågor till rökare!


Ämnesstartare

Kön?
Vad brukar du köpa för cigaretter?
Hur ofta röker du o när?


   
Citera

Kille
Marlboro gold eller Camel dubbelklick (med blåbärssmak)
Relativt sällan, köper ett paket någon helg och har det under en hel månad. Men när jag röker är det i gott sällskap och lite alkohol vid sidan Blink


   
SvaraCitera

förstår mig inte på rökning men kan väl bero på att ja tycker de luktar så jävla dåligt


   
SvaraCitera

Marlboro gold . En på morgonen , sen en på rasten , när jag slutat , efter jag ätit . Sen kanske nån på kvällen om jag blir sugen .


   
SvaraCitera

Kön? Tjej
Vad brukar du köpa för cigaretter? Dom jag får tag i
Hur ofta röker du o när? Typ aldrig, isf på natten i någon skog någonstans


   
SvaraCitera
Draug

Man
Marlboro gold
2-3 cigg perdag men vid fest kan jag sluka ett paket utan problem.


   
SvaraCitera

kille
Winston mint yellow/ Winston röda eller det jag får tag på.
röker nog som fan men kan väll först ta en när jag vaknar, en när jag åker in för att träffa vänner, sen kan det bli mellan 3-8cigg medan jag är med vänner, sen 1 när jag ska rulla hem eller när jag precis kommit hem. detta kan vara olika beroende på vädret och om jag har druckit. när jag festar så röker jag ksk 3cigg på 30min.... hela eftermiddagen/kvällen.


   
SvaraCitera

Klassar mig ej som rökare längre, men:

Hendjur
Röda marlboro, gula camel & ibland Marlboro klickcigg, främst röda beyond. 
Inte alls ofta numera, enbart vid riktigt festliga tillfällen.. (varannan månad kske) Och då kedjeröker jag typ ett paket på en dag. 


   
SvaraCitera

Feströker bara numera men köper samma nu som förr

Tjej
Camel blå


   
SvaraCitera

hatar cigaretter lika mkt som ja hatar idioter som blåser röken rakt ut i folksamlingar, respektlöst som fan, har dom nån gång tänkt på att de kan va nån allergisk runt dom eller som inte kan andas i detta, jag kan inte andas i de för de luktar så jävla dåligt men kan väl stå ut när nåra man pratar med tar en cigg o har hänsyn till folk runt sig 


   
SvaraCitera

Man
Försöker sluta röka dagligen
Brukar köpa John Silver och sedan röka dessa i folksamlingar då jag tycker att allergiker inte bör vistas i offentliga rum. Dock brukar jag värja mig mot att röka när barn eller barnvagnar, det är bara dålig stil.


   
SvaraCitera