Aviseringar
Rensa alla

Framtiden enligt um (forumlek)


2055. Människor kommer upp till ytan och bekämpar allting mad max stil


   
SvaraCitera

2056: Sverige får äntligen ett "snabbtåg" - de går vid det här laget 10 gånger så snabbt i andra länder.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

2057: SJ kommer i tid för första gången.


   
SvaraCitera

Skepticdouche:

Läs reglerna :p
2051: Människor återgår till grottsamhällen. Den moderna civilasationen har gått under.

äsch


   
SvaraCitera

2058: SJ byter namn till "kan hända att vi kommer i tid" eller då "KHAVKIT"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

2059: Först toaletten i Sverige blir ren.


   
SvaraCitera

2060: Jag blir president över ett område där sverige, norge, danmark, tyskland och belgigen ligger på nu. Jag inskaffar även konsentrationsläger för ankor


   
SvaraCitera

2061: Ankorna gör uppror och tar makten


   
SvaraCitera

2062 MOBILTELEFONER HAR BLIVIT INBYGGDA I ARMBANDSKLOCKOR


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

2063: Um kraschar pågrund av en bugg.


   
SvaraCitera

2064: UM byggs om från grunden efter buggen och får äntligen en någorlunda användbar sökfunktion


   
SvaraCitera

2065: UM växer sig enormt och får 37000 aktiva medlemar 


   
SvaraCitera

2066: storchen avlider efter ett väldigt långt och stillsamt liv, tant isola spelar blockflöjt på hans begravning vars deltagare är av hög andel UMare. 


   
SvaraCitera

$4.00:
2066: storchen avlider efter ett väldigt långt och stillsamt liv, tant isola spelar blockflöjt på hans begravning vars deltagare är av hög andel UMare. 

Vadå är Storchen omtyckt? Inte av mig i vart fall om jag nu ska vara ärlig och säga som det är.


   
SvaraCitera

2067: Området Germania som det nu heter är i desperat behov av en ledare? Skall herr eller fru anka von die Geliebte ente ta över, kanske ente die revolution som tog intiativ, vem vet. Länderna Schweiz, Lichtenstein och Österrike behöver bli en del av det stora imperiet.
Ankfejden bryter ut.


   
SvaraCitera