Aviseringar
Rensa alla

Framtiden, våga följa sina drömmar?


Insert name here:

Ja, jag vill själv bli författare vilket också är rätt svårt (dock kanske något lättare än skådespelarska, men aja). Men det gäller att ha något i reserv, så att man inte blir fattig.

En bra grund om man vill bli författare är ju att ha ett "vanligt" jobb för att sedan skriva på fritiden fram till den dagen då man kan försörja sig på sitt skrivande.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Du misslyckas inte förrän du gett upp. Klart du ska följa dina drömmar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jakob_E:

En bra grund om man vill bli författare är ju att ha ett "vanligt" jobb för att sedan skriva på fritiden fram till den dagen då man kan försörja sig på sitt skrivande.

Det är just det jag ska göra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Shackleby:

Du misslyckas inte förrän du gett upp. Klart du ska följa dina drömmar.

sant. men tack alla för svaren [smile]


   
SvaraCitera

Jag drömmer om att jobba på en glammig tidningsredaktion, Elle kanske , som reporter eller skribent , jag älskar att skriva och mode. Eller så vill jag jobba inom tv kanske, vara programledare i underhållningsprogram och sånt.. fast jag vågar nog inte sikta så högt, är som du rädd att misslyckas [sad]


   
SvaraCitera

Budolicious:

Klart du ska våga chansa. Annars får du ju aldrig veta om det går!
Men ha en stabil backup-plan bara, det är jävligt viktigt med[party]

Den läskiga gotharen har rätt.
Du måste våga satsa, annars kommer du ju inte ens ha någon chans att uppfylla din dröm!


   
SvaraCitera

Tornapart:

Den läskiga gotharen har rätt.

Ofta jag är gothare:(


   
SvaraCitera

Budolicious:

Ofta jag är gothare:(

Black metal killen ?


   
SvaraCitera

Tornapart:

Black metal killen ?

Luktar mer troligt (sen var detta givetvis bara halloweenutstyrsel, men ändå) [blush]


   
SvaraCitera

Budolicious:

Luktar mer troligt (sen var detta givetvis bara halloweenutstyrsel, men ändå) [blush]

Givetvis [smile] Jag förstod att du inte brukade sminka dig sådär varje dag!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bara kör på och ha en plan B [y]

Eftersom du har fått mycket beröm också så är du ju inte helt ute och cyklar iaf.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera