Aviseringar
Rensa alla

Framtidstrons bästa pluggtips


Ämnesstartare

imorgon har jag ett asstort prov. Istället för att plugga framför boken har jag satt en del av min hjärna på autopilot medan den medvetna kan göra annat, som att sitta här. Autopilots-delen memorerar saker under tiden. Känner då och då att "aah, nu kan jag det också!"

Hur bra är min hjärna?!?


   
Citera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Hur bra är min hjärna?!?

Det vet du antingen imorrn på provet eller om några veckor då du får resultatet. [cheers]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Det vet du antingen imorrn på provet eller om några veckor då du får resultatet.

Ja, det ska bli spännande att se om min metod fungerar! Jag har bara testat den lite grann förr.

Återkommer imorgon om den är något att rekommendera!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inte okej.
När jag ska plugga så måste jag alltid göra det direkt efter skolan, för annars fattar jag ca noll. Måste också sitta vid bord och stol och ingen JÄVLA dator igång. Måste också ha ätit och ha något att äta.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

m3lon:

När jag ska plugga så måste jag alltid göra det direkt efter skolan, för annars fattar jag ca noll. Måste också sitta vid bord och stol och ingen JÄVLA dator igång. Måste också ha ätit och ha något att äta.

🙁

Vill också ha något att äta när jag pluggar. Iofs vill jag alltid ha något att äta. Med autopilotsmetoden har man dessutom alltid händerna fria, så att äta konstant medan man pluggar är inga problem!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Vill också ha något att äta när jag pluggar.

Asgott att äta typ appelsin<33 åh ska kolla om vi har det nu!! fan vad gootttt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Återkommer imorgon om den är något att rekommendera!

In love for wisdom. Sprid dina framtida kunskaper i studieteknik. [y]


   
SvaraCitera

Va fan. Trodde att jag skulle få tips. Behöver verkligen det nu. Kan inte slita mig från um/tumblr/porr/osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

Va fan. Trodde att jag skulle få tips. Behöver verkligen det nu. Kan inte slita mig från um/tumblr/porr/osv.

Tips: stäng av datorn, läs det du ska läsa, återvänd och knäpp på autopiloten!


   
SvaraCitera

detta​​ är min taktik.. den har funkat hittills


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

NU BLIR DET UPP TILL BEVIS!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

MIN METOD FUNGERAR, JAG HAR ETT AUTOPILOTSSYSTEM!!!!!!!!!


   
SvaraCitera