Aviseringar
Rensa alla

Från Natur till samhäll i tvåan


Ämnesstartare

jag vill byta både program och skola. Från natur till samhäll, och då sa studievägledaren på den skolan att jag kan börja i tvåan och att vi ska komma tillbaka i februari, då vi ska kolla kurserna jag behöver läsa och så. Hon sa att det är säkert att jag kan börja, men hur menar hon.. jag missar en del kurser, så som geografi, historia, naturkunskap, företagsekonomi. kan jag läsa dessa ämnen i tvåan eller trean då och ta igen? eller hur menar hon?


   
Citera

Hon vet nog det bättre än oss : )


   
SvaraCitera

grodanboll_:

Hon vet nog det bättre än oss : )

Tänkte nog exakt precis skriva det.


   
SvaraCitera

KKARIM:

Tänkte nog exakt precis skriva det.

Är du 14? Ta inte illa upp, bara nyfiken [wink]


   
SvaraCitera

grodanboll_:

Är du 14? Ta inte illa upp, bara nyfiken

[tard], det står ju P14?[smile]


   
SvaraCitera

KKARIM:

det står ju P14?

Jaha, men jag tycker att du verkade äldre. Tror jag, av dina inlägg att döma. Fast jag kanske blandar ihop dig med ngn annan [shake]


   
SvaraCitera

grodanboll_:

Jaha, men jag tycker att du verkade äldre. Tror jag, av dina inlägg att döma. Fast jag kanske blandar ihop dig med ngn annan

Haha nej, jag tror du menar mig [cute]. Får höra det rätt ofta.
Tar det som en komplimang[blush][bigsmile].


   
SvaraCitera

KKARIM:

Haha nej, jag tror du menar mig . Får höra det rätt ofta.

Jaså? Ja men då växer ju sannolikheten : )

KKARIM:

Tar det som en komplimang.

Do that [wink]


   
SvaraCitera

grodanboll_:

Do that

[bigcheers], enligt egna efterforskningar eller trådar som jag har läst. Är du typ pluggis som haft dåliga erfarenheter i alla fall på gymnasiet och går nu...typ andra ring? XD

(Jag är inte en stalker.)


   
SvaraCitera

Alltså ärligt talat, varför väljer du att fråga oss istället för din studievägledare?


   
SvaraCitera

KKARIM:

, enligt egna efterforskningar eller trådar som jag har läst. Är du typ pluggis som haft dåliga erfarenheter i alla fall på gymnasiet och går nu...typ andra ring? XD

[chocked]

Några rätt, några fel : p Ganska kul att läsa vad folk typ får för uppfattning om en xD


   
SvaraCitera

grodanboll_:

Några rätt, några fel : p Ganska kul att läsa vad folk typ får för uppfattning om en xD

Måste bara säga att den här tråden gått så off-topic så det bara går...

Haha, vad var fel? XD


   
SvaraCitera

KKARIM:

Haha, vad var fel? XD

Eh, jag går tillexempel inte andra ring : p Sen om jag är pluggis kan jag väl inte riktigt avgöra. Ifall jag skulle vara en skulle jag vara en med stolthet [wink]


   
SvaraCitera

grodanboll_:

Eh, jag går tillexempel inte andra ring : p Sen om jag är pluggis kan jag väl inte riktigt avgöra.

Tro mig, du är pluggis. Eller smart i alla fall[cute].


   
SvaraCitera

KKARIM:

Tro mig, du är pluggis. Eller smart i alla fall.

Okej, stolt pluggis vare!

Men fattar faktiskt inte varför alla tror att jag är smart, har ju världens mest oseriösa attityd här på UM [shake]


   
SvaraCitera