Aviseringar
Rensa alla

från smal-fet till fet-fet?


Ämnesstartare

Jag har länge varit missnöjd med min kropp.  Jag har varit relativt smal och benig över hela kroppen förutom runt  mag, höft partiet där jag har haft en hel del fett.  Jag bestämde mig för att ta tag i saken och träna eftersom jag inte ville vara smal-fet längre. Tyvärr så märktes inte träningen alls på kroppen förutom att jag blev än smalare runt armar bröst. Eftersom det inte funkade att bli smal-smal så tänkte jag att jag kunde satsa på att bli fet på riktigt istället för att se ut som en mupp som var äckligt smal överallt förutom lite Knubbig runt magen. Så jag bytte alltså plan helt och satsade istället på att bli riktigt fet genom att lägga av med all träning och äta mycket godis snabbmat osv. 

Mitt slutmål vara alltså att bli fet överallt över kroppen.  Mage,  bröst, armar, ben alltså överallt, men jag vill absolut inte få manboobs då du är riktigt avstötande. Så nu undrar jag nu om ni tycker att jag nått mitt mål genom att jag ska vara fet utan manboobs och om ni föredrar smal-fet eller fet-fet.

[/IMG]

[/IMG]


   
Citera

ja det borde väl duga, om du inte vill ha manboobs. huvudsaken är att du trivs. ät mycket bra mat istället för skitmat som bara gör dig trött, finnig osv.

dessutom är det alltid bra att träna (kondition, styrka), inte för att gå ner i vikt men för att vara hälsosam, så kombinera det men fortsätt äta mycket. om du gör detta av lättja är det nog bara dumt eftersom du i längden inte kommer må bra av det.


   
SvaraCitera

TS: Läs igenom din tråd innan du publicerar den för att undvika att bli utskrattad nästa gång.

hqdefault.jpg

glory90: Mitt slutmål vara alltså att bli fet överallt över kroppen. Mage, bröst, armar, ben alltså överallt, men jag vill absolut inte få manboobs då du är riktigt avstötande. Så nu undrar jag nu om ni tycker att jag nått mitt mål genom att jag ska vara fet utan manboobs och om ni föredrar smal-fet eller fet-fet.


   
SvaraCitera

du skulle se bättre ut deffad bro

mvh pro-ana idiot (man får säga vad man vill om man har distans till det, bestämmer jag)


   
SvaraCitera

Du har inge hår på kroppen, det är det riktiga problemet!


   
SvaraCitera

Bygg lite muskler istället. Gör knäböj.


   
SvaraCitera