Aviseringar
Rensa alla

Från vilken kommer detta citat:


Ämnesstartare

CZeleaC:

Jo Sjätte Sinnet är en redig film. Där spelar han lite proffssigt åtminstonde.

menare. filmer där han inte är överdrivet macho är oftast rätt bra filmer.

har iofs bara unbreakable och det sjätte sinnet som exempel, men men 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Detta är ett citat från en film jag håller väldigt varmt om hjärtat[wink]:

"Hej!"

KLURA PÅ DEN DÅ, MOTHERF*CKERS! [bigcheers]


   
SvaraCitera

HelylleHerman:

menare. filmer där han inte är överdrivet macho är oftast rätt bra filmer.

har iofs bara unbreakable och det sjätte sinnet som exempel, men men 🙂

Det finns bara en skådespelare som är tillräckligt överdriven för at kunna mäta sig med honom. Den ökända och otroligt rigida jäveln Keanu Reeves!
Han är i och för sig rätt stilig men agerar väldigt konstigt, tycker du inte det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CZeleaC:

Det finns bara en skådespelare som är tillräckligt överdriven för at kunna mäta sig med honom. Den ökända och otroligt rigida jäveln Keanu Reeves!

finns en film jag sett med honom som jag faktiskt tyckte var rätt bra. det handlade om att han var en alkoholiserad präst som bekämpade demoner.
längesen jag såg den, och som ajg minns den var den itne jätteöverdriven. peter stormare var med också 🙂

minns tyvärr itne vad den hette 🙁

CZeleaC:

Han är i och för sig rätt stilig men agerar väldigt konstigt, tycker du inte det?

jo då, han är stilig den mannen. [y]
men han är "konstig" ja. kan inte sätta fingret på det. känns som att han bara ett ansiktsuttryck, ungefär xD


   
SvaraCitera

HelylleHerman:

finns en film jag sett med honom som jag faktiskt tyckte var rätt bra. det handlade om att han var en alkoholiserad präst som bekämpade demoner.
längesen jag såg den, och som ajg minns den var den itne jätteöverdriven. peter stormare var med också 🙂

CONSTANTINE! Den är jättebra. Tycker verkligen om den filmen, där rä han jättebra samt mycket snygg.
den kommer ikväll klockan nio på kanal nio. Se den. Den är värd det.


   
SvaraCitera

HelylleHerman:

jo då, han är stilig den mannen.
men han är "konstig" ja. kan inte sätta fingret på det. känns som att han bara ett ansiktsuttryck, ungefär xD

Hahaha, du satte fingret på det. Ser ut som om han ständigt går runt med en pinne uppkörd i röven.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CZeleaC:

CONSTANTINE! Den är jättebra. Tycker verkligen om den filmen, där rä han jättebra samt mycket snygg.

ofan, den kunde du 🙂

CZeleaC:

den kommer ikväll klockan nio på kanal nio. Se den. Den är värd det.

haha vilken tajming 😀
blev ju sugen på att se den när jag tänkte på den ju.


   
SvaraCitera

HelylleHerman:

haha vilken tajming 😀
blev ju sugen på att se den när jag tänkte på den ju.

Det är nästan aningen läskigt att den kommer just nu när du nämnde den haha. Har du sett filmen med samma namn som Stephen kings bok vilken den baseras på?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

CZeleaC:

Det är nästan aningen läskigt att den kommer just nu när du nämnde den haha.

jo tycker det med [censur]

CZeleaC:

Har du sett filmen med samma namn som Stephen kings bok vilken den baseras på?

har jag säkert. xD
inget jag kommer ihåg nu, men vad handlade den om osv?


   
SvaraCitera

Den här kommer ni inte kunna:

"Is this a shifter car? I cannot drive a shifter car, alright, so we got a little situation here. I can't drive these kinda cars! What the fuck is goin' on! You think that's funny? Would you like to know, smartass? Would you like to know why I can't drive this kinda car? I'll tell you why, I'm used to *luxury* cars. Have you ever heard of a luxury car? You know what luxury means? Ever heard of Cadillac, Cadillac Eldorado? That's what I drive. I drive cars that *shift* themselves. "


   
SvaraCitera

Fan. Fan... FAN FAN HELVETE!
Vad irriterande, jag känne rigen den men jag kan inte sätta den i något sammanhang. Är det en svart skådis som säger det? Samma som spelar ägaren för skivbolaget i be cool?


   
SvaraCitera

CZeleaC:

Är det en svart skådis som säger det? Samma som spelar ägaren för skivbolaget i be cool?

Om det är mitt bidrag du syftar på så är det den raka motsatsen till en svart skådis som fäller repliken. Det är en skådespelare vars neurotiska skådespeleri nog många stör sig på.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

jag vet, men jag fuskade [blush]


   
SvaraCitera

Hovnarren:

Det är en skådespelare vars neurotiska skådespeleri nog många stör sig på.

Nu vet jag inte vad han heter men är det han som spelar Mr. Pink i Reservoir Dogs?
Han är vad man skulle kalla neurotisk.


   
SvaraCitera

CZeleaC:

Nu vet jag inte vad han heter men är det han som spelar Mr. Pink i Reservoir Dogs?
Han är vad man skulle kalla neurotisk.

Steve Buscemi? Nope, inte han, men han är fan skön!


   
SvaraCitera