Aviseringar
Rensa alla

Från windows movie maker till avi


Ämnesstartare

Jag har redan lagt upp en sån här tråd men den blev stoppad pga att det fanns en sån, dock fick jag ingen länk till DET problemet JAG hade, och jag har letat och letat på UM - finns inget sådant inlägg!

Problem: När jag har gjort en film på Windows movie maker, så vill jag konvertera den till avi fil eller något liknande, kan ni hjälpa mig? behöver verkligen hjälp.

Snälla, ta inte bort tråden - och om du nu gör det, ge mig länk som kan HJÄLPA mig!


   
Citera
Ämnesstartare

gråtande_själ:

Jag har redan lagt upp en sån här tråd men den blev stoppad pga att det fanns en sån, dock fick jag ingen länk till DET problemet JAG hade, och jag har letat och letat på UM - finns inget sådant inlägg!

Om du läser tråden jag länkade till så förstår du varför den blev låst. Men det kräver att du LÄSER IGENOM den och förstår dess innebörd. Jag har aldrig påstått att det fanns svar på just ditt problem, utan att det är bra att göra en sökning för det finns många trådar om just konvertering. Din tråd blev alltså om du inte redan fattat det, låst för att du knappt gav någon information som helst, inte ens vilket operativ du kör, vilka filformat vi talar om ingenting, det vill säga, ingen kommer kunna hjälpa dig.

gråtande_själ:

och om du nu gör det, ge mig länk som kan HJÄLPA mig!

http://ungdomar.se/forum.php?thread_id=209492
Läs och begrunda, du behöver det.

Du skrev till och med windows mediaplayer då du menade ett helt annat program, och du blir förvånad att din tråd låstes?

Myksa:

Jobbigaste moderatorn någonsin... [tired]

Sluta spamma tack.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera