Aviseringar
Rensa alla

freadag


Ämnesstartare

majsoo:

Gjorde jag en anan gång, och då trodde in lärare att föräldrarna va bagare [tard]

låter bra


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Homunculi:

Begå självmord och slipp all skola.

men ja vill itne slippa livet[surprised]

Homunculi:

Om man inte hatar läraren förståss.

Min mattelärare säger att en hund kan räkna ut saker jag inte kan[surprised]

dörrhandtaget:

hemma med gott samvete =)

Holy Mother of.. jag tror du gav mig väldigt bra anledningar till att stanna hemma nu xd[bigcheers]


   
SvaraCitera

majsoo:

men ja vill itne slippa livet

Livet är förutsägbaart.

majsoo:

Min mattelärare säger att en hund kan räkna ut saker jag inte kan

majsoo:

matte där jag ligger före alla andra

[no-no]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Homunculi:

[no-no]

haha men han är koonstig XD


   
SvaraCitera

majsoo:

haha men han är koonstig XD

Ok, då får du säga till honom att STFU.


   
SvaraCitera

majsoo:

Holy Mother of.. jag tror du gav mig väldigt bra anledningar till att stanna hemma nu xd[bigcheers]

ja det gjorde jag =) så va uppe sålänge du vill nu, och ta en lång sovmorgon och sträck på dig gossigt när du vaknar vid 12 och njut av livet [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Homunculi:

Om man inte hatar läraren förståss.

Det låter som onödigt slöseri på energi.

majsoo:

Tack nu kommer jag slippa IG och indraget bidrag[bigsmile][love]

Strålande! Kör på. [y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dörrhandtaget:

ja det gjorde jag =) så va uppe sålänge du vill nu, och ta en lång sovmorgon och sträck på dig gossigt när du vaknar vid 12 och njut av livet

Haha shit, du gör mitt liv verkligen svårt[cry] Det låter ju sååå underbart när du skriver på det sättet o.o


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Irrelevante:

Strålande! Kör på.

aah du o dörrhandtaget säger verkligen emot varandra och jag vet itne vem jag ska gå på [sad]


   
SvaraCitera

majsoo:

Haha shit, du gör mitt liv verkligen svårt[cry] Det låter ju sååå underbart när du skriver på det sättet o.o

vadå gör det svårt? du låg ju före i matten. Idrotten missar du ju inget på, och gör du engelskan hemma så missar du ju ingenting där heller =) Det är ju lugnt =)


   
SvaraCitera

Irrelevante:

Det låter som onödigt slöseri på energi.

Energin används ändå inte till något bra.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dörrhandtaget:

Det är ju lugnt =)

JAG VET! Egentligen >.< Men det är obligatoriskt att gå i skolan och man vinner inget på att skolka o.o


   
SvaraCitera

majsoo:

aah du o dörrhandtaget säger verkligen emot varandra och jag vet itne vem jag ska gå på [sad]

jag hade hållt med irrelevante om det var så att du låg efter i matte lr att läraren skulle gå igenom nåt viktigt. Om det andra ämnet inte var idrott, och om du hade tänkt skita i o göra eng hemma. Men nu är det ju inte så [smile]


   
SvaraCitera

majsoo:

Men det är obligatoriskt att gå i skolan och man vinner inget på att skolka o.o

du förlorar heller ingenting på att vara hemma just imorgon


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

majsoo:

aah du o dörrhandtaget säger verkligen emot varandra och jag vet itne vem jag ska gå på

Du borde tro på mig, eftersom jag har den sundaste och mest gynnsamma åsikten av oss två. Dörrhandtaget måste komma med en massa exempel, själv låter jag den ädla lojaliteten mot dig själv och framförallt ditt dåliga samvete tala för sig själv.


   
SvaraCitera