Aviseringar
Rensa alla

Fred Phelps


Ämnesstartare

Jag vet inte ens var jag ska börja. Hur kan det finnas såna idioter? Han är en idiot på miljontals plan.

Får panik [tard]


   
Citera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"King Goofy of Sweden threatens to sue WBC for saying he and his worthless family and his fag kingdom are irreversibly bound for Hell for jailing a Bible preacher. Just like he hired lawyers to force removal of a booby photo of his daughter from a Swedish website. Swedish kids are taught it's OK to be gay and incestuous."

Jag dör XD


   
SvaraCitera

uppenbar:

Jag dör XD

Den killen är så jävla rolig 😀

Undrar varifrån detta hat mot oss svenskar kommer ifrån?


   
SvaraCitera

Gryphon:

Undrar varifrån detta hat mot oss svenskar kommer ifrån?

Våran liberala syn på homosexualitet och abort m.m.

Men ja, Han är grymm.
Såg dokumentären igår på 8:an när dom snackade med sådana idioter. Det var riktigt skoj.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gryphon:

Undrar varifrån detta hat mot oss svenskar kommer ifrån?

Så som jag förstod det så blev han väldigt upprörd över att Åke Green ställdes inför rätta. Sen har han väl letat upp andra saker med Sverige som han ogillar. Han nämner bland annat Alexander Bard på hemsidan, vilket jag tycker är väldigt roligt.


   
SvaraCitera

Nu försvinner kanske religösa fanatiker här ifrån, om Sverige är dömt, det är ju bra [smile]


   
SvaraCitera

Stronghold:

Våran liberala syn på homosexualitet och abort m.m.

Låter ju som en anledning faktiskt.

uppenbar:

Sen har han väl letat upp andra saker med Sverige som han ogillar.

Men varför just Sverige? Han måste ju vara den enda ickesvensken som vet att Sverige finns, och definitivt den enda ickesvensken som bryr sig om Sverige 🙂

Lätt att han har blivit antastad av en svensk någon gång.


   
SvaraCitera

Gryphon:

Låter ju som en anledning faktiskt.

Gryphon:

Men varför just Sverige?

Vi har tydligen högst abortionsprocent också! 😀

Men sedan har dom förövrigt en godhatesxxx.com för nästan alla länder.[bigsmile]


   
SvaraCitera

Stronghold:

Men sedan har dom förövrigt en godhatesxxx.com för nästan alla länder.

Jaha, inte lika kul då. Inte kul om man inte känner sig speciell för att man bor i Sverige 🙁


   
SvaraCitera

Jag tycker att hans dotter är värre. Och hon har tom ett utomäktenskapligt barn ^^. Jaja... du kan ju kolla när dom argumnterar med henne på olka nyhetsstationer på youtube.


   
SvaraCitera

uppenbar:

Hur kan det finnas såna idioter?

bra fråga [crazy] tjena vad jag stör mig på den gubben haha 😀
han sa till reportern att reportern inte läst Bibeln, snarare han som inte gjort det [tard]

Nintendo:

Sverige är dömt,

haha alla är vi dömda till slut iaf 😉 men inte än 😀 innan det sker så kommer ngt bättre ist [bigsmile]


   
SvaraCitera

Han är guld.


   
SvaraCitera

DPope:

haha alla är vi dömda till slut iaf 😉 men inte än 😀 innan det sker så kommer ngt bättre ist [bigsmile]

Jag blir aldrig dömd [no-no]


   
SvaraCitera

Nintendo:

Jag blir aldrig dömd [no-no]

u already are 😉


   
SvaraCitera